Skocz do zawartości

zmiana wygląda zależnie od lvlu postaci


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobić np w grze przez internet ze dobiłem ten i ten lvl i postac wyglada tak a dobilem jeszcze inny to tak jak na tym obrazku i od razu prosze o pomoc w zrobieniu expa (doświadczenia) za potfory np zabije takiego to mam 1 % a zabije innego to mam 6 %.

tu screen o co mi chodzi https://gmclan.org/up6167_7_PRZYKLAD.html.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmenianie lvl

GML
[step]

if level=1{image_index=lvel1}//jesli level pierwszy to masz sprite'a level pierwszy

[create]

level=1//poczatkowy level</span></span></span></span></span></span>

 

E:dodawanie lvl

GML
[create]

exp=twoj poczotkowy exp

[step]

if exp>99//jesli exp jest wiekszy niz 99

level+=1//to dodaje level</span></span></span></span></span>

 

zabijanie potworkow

GML
[np. colizja z pociskiem]

instance_destroy();//nie ma potworka

o_hero.exp+=10//dodaje do zmiennej exp w objekcie bohatera 10 expa</span></span></span></span>

 

 

E:zabijanie potworkow wklej do objektu potwora

a reszte do o_hero (object herosa)

 

E(jeszcze raz): multiplayer: https://gmclan.org/index.php?plik=134

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...