Lollus Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam. Mam taką sprawę. Przypuśćmy, że mam krzyczących ludzi (loop true). Jak zrobić, że po uśmierceniu przestają krzyczeć? Próbowałem z sound stop, ale jak mam 5 ludzików i zabije jednego to reszta milczy, a mają dalej krzyczeć. Da się to zrobić bez warunków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 GML (create) alarm[0]=20; GML (alarm0) sound_play(dzwiek) alarm[0]=20; Może tak, ale głowy nie daje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 GML //create s=sound_loop(sound) //destroy sound_stop(s) może tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 może tak? Próbowałem z sound stop, ale jak mam 5 ludzików i zabije jednego to reszta milczy Czytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 czytałem, ale myślałem, że pójdzie tak;/ GML (step) if !sound_isplaying(sound) sound_loop(sound) hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Nie loopuj dzwieku. Odtwarzaj z Alarmów tak jak mówił ktoś wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 albo licz ilu krzyczy i jesli liczba rowna 0 to zatrzymujesz dzwiek :) if(killem) { global.krzykacze-=1 if(global.krzykacze<=0)sound_stop(krzyk) instance_destroy() } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się