Skocz do zawartości

HGE nie wrzuca do pamięci bitmap.


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

waxx: Kurcze, wiedziałem. Używałeś tego silnika kiedyś? Wiesz jak wczytywać z pomocą tego tekstury? ;o

Gdyby były błędy, coś nie chodziło, rozwalało, miażdżyło, paliło (mogę wymieniać dalej) itd. - napisał bym, prawda?

Wybaczcie, zapomniałem napisać że kod ładnie chodzi. No ale prócz jednego elementu - wczytywania tekstur 'z zewnątrz'. Tak więc, w czym problem? Więcej nie potrafię wycisnąć. Jakieś sugestie?

 

Edit: Kod. Analogiczny. :

 

tex=hge->Texture_Load("klocek.png");

if (!quad.tex)

{return true;}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właduj wpierw texture np. tak:

HTEXTURE texture;
texture=hge->Texture_Load("klocek.png");

 

Zmienna texture winna być globalna a funkcja Texture_Load wywołana podczas tworzenia aplikacji.

 

A potem dopiero texture przypisz do sprite:

hgeSprite* new_sprite;
new_sprite=new hgeSprite(texture, 0, 0, 32, 32);

 

Tą funkcje możesz wywołać w main loopie ;)

 

BTW. Po co używasz quad'a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

temat troche stary, a post ze tak ujme.. eee, nie wiaze sie z problemem, bo niby jak przechwalkami go rozwiazuje? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Jak ja pracowałem na hge to go tak zmieniłem że by twurcy go nie poznali międzyinnymi rozdzieliłem grafikę i dodałem openGL dodałem fizykię iii stworzyłem pożądny menedżer objektów.

 

Szkoda, że nie starczyło ci czasu na opanowanie języka polskiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taka zasada: nie mow wiecej nizeli zdolasz udowodnic, bo stracisz wizerunek u ludzi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...