Exigo Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Jak w tytule. Czemuż to tak? 9 pkt regulaminu. Popraw się szybko! Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Marca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Zarzuć może jakiś cods, czy cosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 waxx: Kurcze, wiedziałem. Używałeś tego silnika kiedyś? Wiesz jak wczytywać z pomocą tego tekstury? ;o Gdyby były błędy, coś nie chodziło, rozwalało, miażdżyło, paliło (mogę wymieniać dalej) itd. - napisał bym, prawda? Wybaczcie, zapomniałem napisać że kod ładnie chodzi. No ale prócz jednego elementu - wczytywania tekstur 'z zewnątrz'. Tak więc, w czym problem? Więcej nie potrafię wycisnąć. Jakieś sugestie? Edit: Kod. Analogiczny. : tex=hge->Texture_Load("klocek.png"); if (!quad.tex) {return true;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Zła ścieżka do pliku na 99%(chyba, że to coś nie obsługuje png). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 O, nie, nie, nie. ;o Z początku zdementowałem automatycznie twoją wskazówkę, ale z ciekawości odpaliłem folder projektu i porozglądałem się za exe... ...co było dalej, wiadomo. Dzięki za przypomnienie. ; o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Właduj wpierw texture np. tak: HTEXTURE texture; texture=hge->Texture_Load("klocek.png"); Zmienna texture winna być globalna a funkcja Texture_Load wywołana podczas tworzenia aplikacji. A potem dopiero texture przypisz do sprite: hgeSprite* new_sprite; new_sprite=new hgeSprite(texture, 0, 0, 32, 32); Tą funkcje możesz wywołać w main loopie ;) BTW. Po co używasz quad'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak ja pracowałem na hge to go tak zmieniłem że by twurcy go nie poznali międzyinnymi rozdzieliłem grafikę i dodałem openGL dodałem fizykię iii stworzyłem pożądny menedżer objektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 temat troche stary, a post ze tak ujme.. eee, nie wiaze sie z problemem, bo niby jak przechwalkami go rozwiazuje? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jak ja pracowałem na hge to go tak zmieniłem że by twurcy go nie poznali międzyinnymi rozdzieliłem grafikę i dodałem openGL dodałem fizykię iii stworzyłem pożądny menedżer objektów. Szkoda, że nie starczyło ci czasu na opanowanie języka polskiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Żebyś wiedział że łatwiej mi przychodzą języki c++, java..., niż polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jest taka zasada: nie mow wiecej nizeli zdolasz udowodnic, bo stracisz wizerunek u ludzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się