mateusz00 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mam problem. Ponieważ jak dam event mouse -> no button -> change sprite na inny. Jak mi się już zmieni na inny to wtedy nie wiem jak zrobić, że gdy kursor myszki nie będzie na obiekcie, to żeby z powrotem zmienia się na obiekt jeden 1. Proszę o pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jest tam opcja mouse leave :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 ale musisz dac pierw mouse enter, nie wiem jak to tobie dziala no button. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Proszę: GML (w step obj) if (distance_to_point(mouse_x,mouse_y)<1) { sprite_index=spr z myszka; } else { sprite_index=spr bez myszki; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jeżeli origin sprite'a jest wycentrowany GML if(mouse_x>x-sprite_width/2&&mouse_x<x+sprite_width/2&&mouse_y>y-sprite_height/2&&mouse_y>y+sprite_height/2)//sprawdz czy myszka najechala na obiekt //kod zmieny obiektu else //kod powrocenia do poprzedniego obiektu</span> gdy origin jest (0,0) GML if(mouse_x>x&&mouse_x<x+sprite_width&&mouse_y>y&&mouse_y>y+sprite_height)//sprawdz czy myszka najechala na obiekt //kod zmieny obiektu else //kod powrocenia do poprzedniego obiektu</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 candy po co się tak bawić, skoro są od tego odpowiednie eventy mouse enter i mouse leave?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się