Markar Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam, mam sobie taki kod w stepie samolotu gracza: GML if collision_line(x,y,x+lengthdir_x(200,direction),y+lengthdir_y(200,direction),O_samolot_wroga_1,true,true) I jak zrobić, że jeśli na dodatek ten z którym kolizjuje w lini ma zmienną wys równe wys, to właśnie w tym obiekcie image_blend=c_red? PS: obiektów O_samolot_wroga_1 jest wiele! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 bodajże collision_line zwraca id, obiektu kolidującego. spróbuj GML ID = collision_line(x,y,... if ( ID > 0 ) { with( ID ) image_blend = c_red; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się