Skocz do zawartości

Stickman


Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam problem. Potrzebuję wykonać stickamana w gm do różnych animacji szkieletowych. Pivot mi się tu się nie zda, ponieważ zamierzam wprowadzić fizykę "szmacianych lalek", jak i do innych potrzeb na rzecz gry związanych z fizyką. Niestety trudność sprawiło mi połączenie ze sobą elementów ponieważ w miejscu "kości" jest tylko jeden orgin x i y. Potrzebuję połączyć ze sobą w całość wszystkie "kości", czy mógłby ktoś pomóc, bądź podać podobny temat z rozwiązaniem, ja jakoś nie mogłem znaleźć. Podpowiem, że szkielet składa się z 2 elementów rąk i nóg, 3 elementów tułowia i głowa. Bardzo prosiłbym o pomoc. Głównie to nie wiem od czego zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę tego Xenon'a, ale głównie mi chodzi, żeby połączyć "kości" tego ludzika do kupy w miarę prosty sposób, bo animacje będą wykonywane na szkielecie. Gra jest oczywiście 2D.

 

ps. Teraz akurat mam w miarę dobrą ekipę, więc nie robię sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odnośnie tego tematu. Ktoś powie gdzie tu jest błąd?

GML
i=argument0;

if(direction>i)

while(direction=i)direction-=1;

else

while(direction=i)direction+=1;

return direction;

Dla nie wiedzących, ta funkcja ma za zadanie zwrócić kąt w płynnej animacji o tyle ile podałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odnośnie tego tematu. Ktoś powie gdzie tu jest błąd?

GML
i=argument0;

if(direction>i)

while(direction=i)direction-=1;

else

while(direction=i)direction+=1;

return direction;

Dla nie wiedzących, ta funkcja ma za zadanie zwrócić kąt w płynnej animacji o tyle ile podałem.

pozamieniaj direction=i na direction!=i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...