Lunatyk Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Otóż mam problem. Potrzebuję wykonać stickamana w gm do różnych animacji szkieletowych. Pivot mi się tu się nie zda, ponieważ zamierzam wprowadzić fizykę "szmacianych lalek", jak i do innych potrzeb na rzecz gry związanych z fizyką. Niestety trudność sprawiło mi połączenie ze sobą elementów ponieważ w miejscu "kości" jest tylko jeden orgin x i y. Potrzebuję połączyć ze sobą w całość wszystkie "kości", czy mógłby ktoś pomóc, bądź podać podobny temat z rozwiązaniem, ja jakoś nie mogłem znaleźć. Podpowiem, że szkielet składa się z 2 elementów rąk i nóg, 3 elementów tułowia i głowa. Bardzo prosiłbym o pomoc. Głównie to nie wiem od czego zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Xenon Psihixa(YXE) jest bardzo zaawansowany pod tym względem. Jakbyś robił to samemu to by to trochę potrwało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Zobaczę tego Xenon'a, ale głównie mi chodzi, żeby połączyć "kości" tego ludzika do kupy w miarę prosty sposób, bo animacje będą wykonywane na szkielecie. Gra jest oczywiście 2D. ps. Teraz akurat mam w miarę dobrą ekipę, więc nie robię sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 będziesz musiał pobawić się originami i odpowiednimi kątami nachylania korzystając z lengthdir :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 lenghdiry, więcej nie trzeba ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 To odnośnie tego tematu. Ktoś powie gdzie tu jest błąd? GML i=argument0; if(direction>i) while(direction=i)direction-=1; else while(direction=i)direction+=1; return direction; Dla nie wiedzących, ta funkcja ma za zadanie zwrócić kąt w płynnej animacji o tyle ile podałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 To odnośnie tego tematu. Ktoś powie gdzie tu jest błąd? GML i=argument0; if(direction>i) while(direction=i)direction-=1; else while(direction=i)direction+=1; return direction; Dla nie wiedzących, ta funkcja ma za zadanie zwrócić kąt w płynnej animacji o tyle ile podałem. pozamieniaj direction=i na direction!=i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Dzięki, ale kurde efekt nie wyszedł po mojej myśli. ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się