CTRL Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Więc tak: Może gdybym przeszukał calutkie forum i przykłady, to bym znalazł, ale nie mam czasu. mam vieva. jesli walne w sciane to mnie rozwala i ekplozja sie rozchodzi. lecz, mam poczekać półtorej sekundy (90, nie room_speed itp) i odnowić sie na x/y start. kombinuje i nic. GML (step controleravewera CODE FOR bohater) if place_meeting(x,y,Wall) { effect_create_above(ef_explosion,x,y,1,c_orange) lives-=1 alarm[0] = 90 candamage = 1 instance_destroy() x=xstart; y=ystart; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Właściwie to nie wiem o co chodzi. Sprecyzuj co jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 chodzi o to, że samolot znika i nie pojawia się tak gdzie zaczyna sie plansza. chyba bez sensu by było wpisywanie x oraz y do jednej planszy bo nie wiem czy początek się nie zmieni. Gra typu River Rider, czyli omijamy przeszkody i jedziemy do góry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Niszcysz instance to musisz stworzyc w events alarm 0 instance_create(xstart,ystart,object) oraz wszystkie zmienne bohatera pozamieniaj na global Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Niszcysz instance to musisz stworzyc w events alarm 0 instance_create(xstart,ystart,object) oraz wszystkie zmienne bohatera pozamieniaj na global Jesteś tego pewien? Mi się jednak wydaje, że jak usuniesz object, to alarm już nie zadziała. GML (step) if(place_meeting(x,y,Wall)&&!niszcz)//place_free(x,y) też może być { niszcz=true;// bez tego będzie w kółko robił te instrukcje alarm[0]=90; // reszta kodu } GML (alarm0) x=xstart; y=ystart; niszcz=false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się