edzio20 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam mam pytanie czy wiecie w jaki sposób można zrobić takie coś: chodzi mi o te zgięcie. Jeśli wiecie mniej więcej jak to zrobić to napiszcie mi :D Jeśli chcecie lepiej to zobaczyć to tu macie filmik: Filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Chodzi Ci o podnoszenie się tego czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Wydaje mi się, że chodzi o to, żeby tileset kwadratowy (czytaj o klocach typu 16x16, 32x32) w danym miejscu wykrzywić tak jak na rysunku :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio20 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 o to chodzi: Assassin można jaśniej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Ale o co chodzi? Co to w ogóle jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Ma klocek taki normalny i chce zrobic taki wykrzywiony. Co wy tak ciężko kapujecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio20 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 @Markar bardzo dobrze wytłumaczenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Pobawić się image_angle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 @UP: Brawo. Musisz pobawić się teksturowanymi primitive'ami. Na pewno zanim osiągniesz zadowalający Cię efekt chwila minie, ale na pewno dla wymarzonego efektu zaryzykujesz :) GML sprite_get_texture( sprite, subimage ); draw_set_color( c_white ); draw_primitive_begin_texture( rodzaj, id tekstury ); draw_vertex_texture( x, y, x_tekstury, y_tekstury ); draw_primitive_end(); 5 powyższych funkcji Ci się do tego przyda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 I jeszcze jedno: tekstura powinna być kwadratem, którego bok jest równy potędze liczby 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się