szpaq99 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 GML (step) if image_single=1 { sound_play(s_clock) } if image_single=2 { sound_play(s_clock) } if image_single=3 { sound_play(s_clock) } if image_single=4 { sound_play(s_clock) } Robie coś jak w crashu bandicoocie, czyli jeśli się zmienia klatka to ma puszczać dźwięk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Czy nie chodzi przypadkiem o image_index? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Moze spróbuj dać zamiast image_single image_index? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Mistrze image image_index - dotyczy zmiany obrazka, a nie klatki chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 sprite_index za obrazek, image_index za klatke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 szpaq99 - masz zle podejscie - jesli dzwiek ma wystepowac przy zmianie klatki to kod odpowiadajacy za odtworzenie dzwieku powinien byc umieszczony tam gdzie nastepuje zmiana klatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Działa ale teraz dopiero dźwięk puszcza pod koniec animacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 No to przecież to oczywiste jeżeli masz to w steepie to jeżeli jest taka i taka klatka to ciągle go odtwarza co stepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 step GML timer-=1 if(timer<1) { timer=30; //albo room_speed aby uzyskac odstep 1 sekundy image_index+=1; // mozda dodac if-a zeby zerowal image_index jak wychodzi poza zakres klatek sprita sound_play(s_clock) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie wiem czemu nikt tego nie zauważył. GML if image_single==1 { sound_play(s_clock) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Nie wiem czemu nikt tego nie zauważył. GML if image_single==1 { sound_play(s_clock) } Egzekutorze, w GMie nie ma różnicy czy =, czy == Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Czasami jest. Bo nie zawsze można dać "==" tylko można dać "=". Ja tak miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się