Skocz do zawartości

Zablokowane [C] sscanf


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

dziwny błąd 39dll zmusił mnie do przepisania mojej gry pod winsocka. mam już działające hostowanie, dołączanie, odłączanie. teraz przyszedł czas na przesyłanie wiadomości.

przesłana wiadomość jest odebrana poprawnie (sprawdziłem to), ale mam problem z odczytaniem jej z bufora.

sscanf(netbuffer,"%d-",&p);
switch(p) {
          case 1:
          sscanf(netbuffer,"%d-",&o);
          for(t=0; t<o; t++) {
                             sscanf(netbuffer,"%c",&othernicknames[i][t]);
                             }
          playerexists[i]=2;
          break;
          }

po tym kodzie char "othernicknames" ma wartość 1 - czyli taką, jak początek chara netbuffer (z którego odczytuję wiadomość za pomocą sscanf).

no i tu moje pytanie: czy można coś zrobić, aby sscanf nie czytał wiadomości za każdym razem od początku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...