Skocz do zawartości

Animacja top-down...


Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem polega na tym że ... mam obj_hero --czyli sama glowa i obj_miecz -- broń która "chodzi za obj_hero...

W obj_hero mam kod na obracanie do kursora itp.. (tu wszystko działa)

W obj_miecz mam tak....

CREATE

GML
atak=0

akcja=0

STEP

GML
x=obj_hero.x;

y=obj_hero.y;

 

if akcja=0

{

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

image_single = direction * image_number/360;

}

else

if atak=1 //tutaj chodzi o to że jeżeli wcisne lewy przycisk myszy to bedzie cos podobnego do animacji ataku mieczem....

{

direction+=25

}

GLOBAL LEFT BUTTON

GML
atak=1

akcja=1

GLOBAL LEFT BUTTON RELASED

GML
atak=0

akcja=0

 

i czemu to niedziała??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ direction co step nadal ustawia się w kierunku kursora. Zmień step na:

GML
x=obj_hero.x;

y=obj_hero.y;

 

if akcja=0 && atak=0

{

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

}

else

{

direction+=25

}

image_single = direction * image_number/360;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...