Adamg1996 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Mój problem polega na tym że ... mam obj_hero --czyli sama glowa i obj_miecz -- broń która "chodzi za obj_hero... W obj_hero mam kod na obracanie do kursora itp.. (tu wszystko działa) W obj_miecz mam tak.... CREATE GML atak=0 akcja=0 STEP GML x=obj_hero.x; y=obj_hero.y; if akcja=0 { direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_single = direction * image_number/360; } else if atak=1 //tutaj chodzi o to że jeżeli wcisne lewy przycisk myszy to bedzie cos podobnego do animacji ataku mieczem.... { direction+=25 } GLOBAL LEFT BUTTON GML atak=1 akcja=1 GLOBAL LEFT BUTTON RELASED GML atak=0 akcja=0 i czemu to niedziała?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 ponieważ direction co step nadal ustawia się w kierunku kursora. Zmień step na: GML x=obj_hero.x; y=obj_hero.y; if akcja=0 && atak=0 { direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) } else { direction+=25 } image_single = direction * image_number/360; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamg1996 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 no dzieki tylko teraz jak przytrzymam lewy przycisk to miecz lata wokol glowy... E:] Juz dziala.... E2:] Jednak nie ... ciagle sie kreci wokol hero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Bo dodajesz do kierunku co step 25 w momencie, gdy lpm jest wciśnięty. Zrób sobie ograniczenie obrotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamg1996 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Nadal nie wiem jak to zrobić ale już nie chcę wiedzieć... ;] Wykorzystam to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się