Skocz do zawartości

Pytanie związane z execute_shell


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam dwa pytania:

 

1 Jak minimalizować program do paska na dole(tam gdzie jest sieć,zegar,itp) i potem kliknięciem w tą ikonę go przywracać?

2 Gdy takim kodem uruchamiam jakiś program lub instalator:

 

 

GML
execute_shell("setup.exe",0)

 

 

czasami uruchamia się kilka okien tego programu.

Dlaczego tak się dzieje?

 

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trudno :crying:

Mam jeszcze jedno pytanie:

Zrobiłem tak, aby po kliknięciu na start uruchamiał się program do którego lokalizację wpisze wcześniej użytkownik. Czy dałoby się po wciśnięciu jakiegoś przycisku wybierać ten folder w jakimś oknie tak jak w Windowsie np. podczas zapisu pliku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, nie ma...

DLL świetny, o to chodziło!

Możesz sobie kupić gm albo cracka ściągnąć :P tego drugiego nie radzę, a trzeba dla przyjemności wydać troche kaski.

 

To chyba też DLL :P

 

Nie ma możesz. Na tym forum nie tolerujemy piractwa. Ostrzeżenie!

gnysek

 

-no przepraszam! Ja tylko zażartowałem! wszystko traktujesz poważnie! Proszę o zdjęcie ostrzeżenia, jesteście szpanerami, myślicie że każdy żart ma być ukarany. Jak kurna w szkole... ^^ - wiecie co? wkurwiacie mnie. chyba przestane z takimi noobkami na forum pisać...

- znowu tyle samo kwadracików co pod avatarem o.o*

 

Za to, że nazwałeś nas noobkami i za to, że przeklinasz masz kolejnego warna. Warn!

Mimek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

get_open_filename("SAVE (*.sav)|*.sav[...]","")

Na czerwono - nazwa, którą widać, gdy wybiera się typ pliku.

Na niebiesko - rozszerzenie, które będzie brane pod uwagę przy wyborze pliku.

Zresztą, rozszerzenie może brzmieć nawet "*.lol","*.omg","*.GMC"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wszystkie poprzednie odpowiedzi, działa :D

 

Podczas robienia mojego programu natchnąłem się na jeszcze jedną rzecz:

Jak zrobić, aby po najechaniu myszką na jakiś guzik wyświetlało się okienko z opisem, a po zjechaniu myszką znikało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to istnieją eventy "Mouse Enter" i "Mouse Leave" :)

Mouse Enter - uaktywnia się, gdy myszka najedzie na obiekt, a Mouse Leave - gdy z niego wyjedzie.

Oczywiście to działa tylko, gdy obiekt ma sprite'a (albo maskę, nie jestem pewien).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej?

1.:sprite z napisem:

GML
draw_sprite[...] //lub

instance_create(x,y,o_napis)

 

2.: A co robisz sklep? proponuje wstawić zmienną globalną i po najechaniu ustawić ją na !ileś!, a w draw controlera w lewym górnym rogu wyświetlić tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...