Arekadiusz Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam! Mam dwa pytania: 1 Jak minimalizować program do paska na dole(tam gdzie jest sieć,zegar,itp) i potem kliknięciem w tą ikonę go przywracać? 2 Gdy takim kodem uruchamiam jakiś program lub instalator: GML execute_shell("setup.exe",0) czasami uruchamia się kilka okien tego programu. Dlaczego tak się dzieje? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 1 jest taki dll zaraz ci dam nazwe... 2 Prawdopodobnie wywołujesz to w złym warunku (step, left mouse) i kod się wywołuje kilka razy. Edit: O tutaj masz linka do tego dll'a http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=208273 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Pamiętasz, mouse press i mouse button to dwie różne rzeczy... podawaj podawaj, sam byłem ostatnio tego ciekaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Wywołuje w Left Button, ponieważ chcem żeby działo się to po kliknięciu. Jak mam zrobić aby po kliknięciu dane okno otworzyło się tylko raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Left Pressed - Przy kliknięciu, Left Released - Przy zwolnieniu przycisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A czy jest jakiś DLL dla edycji Lite Game Makera? Albo jakiś inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 niestety nie tylko w pro :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 No trudno :crying: Mam jeszcze jedno pytanie: Zrobiłem tak, aby po kliknięciu na start uruchamiał się program do którego lokalizację wpisze wcześniej użytkownik. Czy dałoby się po wciśnięciu jakiegoś przycisku wybierać ten folder w jakimś oknie tak jak w Windowsie np. podczas zapisu pliku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 niestety, nie ma... DLL świetny, o to chodziło! Możesz sobie kupić gm albo cracka ściągnąć :P tego drugiego nie radzę, a trzeba dla przyjemności wydać troche kaski. To chyba też DLL :P Nie ma możesz. Na tym forum nie tolerujemy piractwa. Ostrzeżenie! gnysek -no przepraszam! Ja tylko zażartowałem! wszystko traktujesz poważnie! Proszę o zdjęcie ostrzeżenia, jesteście szpanerami, myślicie że każdy żart ma być ukarany. Jak kurna w szkole... ^^ - wiecie co? wkurwiacie mnie. chyba przestane z takimi noobkami na forum pisać... - znowu tyle samo kwadracików co pod avatarem o.o* Za to, że nazwałeś nas noobkami i za to, że przeklinasz masz kolejnego warna. Warn! Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 A oto i zacne windowsowe okienko :P GML var odczyt;odczyt=get_open_filename( 'SAVE|*.sav|All files|*.*','' ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 a co oznaczają te zacne 'stringi?' ('SAVE|*.sav[...]') przecie można zapisywać inaczej, czyli zbędne kombinacje... czy to GM-WIND? czy na 'tigerze' (apple) otworzy sie widowsowe okienko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 te zacne stringi oznaczają dopuszczalne rozszerzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 save to rozszerzenie? *.sav to tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 get_open_filename("SAVE (*.sav)|*.sav[...]","") Na czerwono - nazwa, którą widać, gdy wybiera się typ pliku. Na niebiesko - rozszerzenie, które będzie brane pod uwagę przy wyborze pliku. Zresztą, rozszerzenie może brzmieć nawet "*.lol","*.omg","*.GMC"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Dziękuje za wszystkie poprzednie odpowiedzi, działa :D Podczas robienia mojego programu natchnąłem się na jeszcze jedną rzecz: Jak zrobić, aby po najechaniu myszką na jakiś guzik wyświetlało się okienko z opisem, a po zjechaniu myszką znikało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Po to istnieją eventy "Mouse Enter" i "Mouse Leave" :) Mouse Enter - uaktywnia się, gdy myszka najedzie na obiekt, a Mouse Leave - gdy z niego wyjedzie. Oczywiście to działa tylko, gdy obiekt ma sprite'a (albo maskę, nie jestem pewien). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 A jaki kod należy wstawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 najprościej? 1.:sprite z napisem: GML draw_sprite[...] //lub instance_create(x,y,o_napis) 2.: A co robisz sklep? proponuje wstawić zmienną globalną i po najechaniu ustawić ją na !ileś!, a w draw controlera w lewym górnym rogu wyświetlić tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Można też sprawdzać czy kursor jest na pozycji od x, y buttona do x+szerokość ,y+wysokość buttona i jeśli tak to draw_text gdzieś nad lub pod nim. Ten sposób przyda ci się gdy z jakiś powodów nie mógłbyś użyć tamtych eventów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się