Skocz do zawartości

Zablokowane Bożydar BUILD 1.0


Backspace

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Bożydar (Build) 1.0

 

Gatunek: top-down

 

Opis: W tej grze, chodzi o to, aby zdobyć jak najwięcej puntów, i wyjść poza dany pokój.

 

Objaśnienie obiektów w grze:

 

Czerwony przycisk: Niszczy ściankę, dzięki której... (tajemnica :D )

 

Ściana z czarnym kreskami: Niszczy się podczas kolizji z naszym bohaterem, co umożliwia nam przejście, dojście do danego punktu.

 

Żółte kółeczka: Kolizja z bohaterem= +10 punktów

 

Czerwone kółeczka: Kolizja z bohaterem= +100 punktów

 

Niebieskie kółeczka: Kolizja z bohaterem= +300 punktów

 

Facio z dużym językiem ( :D ): Jak się z nim spotkasz, to Bożydar robi fajną minę, i pokój restartuje się.

 

Drzwi (dla innych kreska :] ): Jak do nich podejdziemy, otwierają się.

 

 

Zapomniałem o czymś? :P

 

Download: POBIERZ!

 

Autorzy:

Programowanie:
Backspace

Fabuła:
Backspace

Grafika:
Backspace

Muzyka:
Backspace

Screeny:

menuh.png

poziom2.png

 

Czekam na waszą wypowiedź! Zgłaszajcie błędy, i swoje sugestie! ;)

 

Błędy znalezione przez graczy:

 

Co ukaże się w wersji 1.1:

-Trzeszczący dźwięk przy podejściu do przycisku (uwaga! Wali po uszach :D ). NAPRAWIONE

-Poziom2 brak ściany po lewej stronie (jak mogłem tego nie zauważyć??). NAPRAWIONE

-Kursor zmieniłem :jezor:

-Dodatkowy poziom

-Utrudniłem poziom 2 oraz 3.

-Jest HELP! :D

-Dodałem niebieski przycisk. Zmienia muzykę.

Pomysł nie został "ściągnięty" od Plamki. Sam już dawno wymyśliłem jak zrobić tą grę. Zbieg okoliczności? Rzeczywistość! :D

 

AUF WIEDERSEHEN!

Gra nie wypali :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Szanowni państwo, czas na film!

 

- Nadzwyczaj treściwy help.

- Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki).

- Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani.

- Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności.

- Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie.

- Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę.

- Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie.

- Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić.

 

1/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni państwo, czas na film!

 

- Nadzwyczaj treściwy help.

- Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki).

- Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani.

- Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności.

- Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie.

- Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę.

- Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie.

- Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić.

 

1/5.

 

Czyli wiem co mam poprawić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni państwo, czas na film!

 

- Nadzwyczaj treściwy help.

- Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki).

- Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani.

- Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności.

- Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie.

- Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę.

- Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie.

- Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić.

 

1/5.

wersja TLDR:

 

 

nudne, latwe, brzydka zniechecajaca grafika

 

pierwsze wrazenie jest wazne, popracuj nad oprawa graficzna bo nie mam miski do wymiotowania przy kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Slash, nikogo twoja spowiedź nie interesuje. Nie wiem czy to zaobserwowałeś, pragnę jednak cię uświadomić smile.gif .

 

Grafika słaba, najgorsze tło. No i popracuj nad poziomem trudnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra nudna chodzimy gostkiem i zbieramy kulki ( jak będę chciał zbierać kulki to sobie zagram w pac-mana ) do tego jeszcze te ścinające klawisze . Menu totalna porażka . O to moja opinia na temat tej tzn. gry:

 

grafika 1/5

grywalność 1/5

muzyka 2/5

ogólnie +1/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...