Backspace Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tytuł: Bożydar (Build) 1.0 Gatunek: top-down Opis: W tej grze, chodzi o to, aby zdobyć jak najwięcej puntów, i wyjść poza dany pokój. Objaśnienie obiektów w grze: Czerwony przycisk: Niszczy ściankę, dzięki której... (tajemnica :D ) Ściana z czarnym kreskami: Niszczy się podczas kolizji z naszym bohaterem, co umożliwia nam przejście, dojście do danego punktu. Żółte kółeczka: Kolizja z bohaterem= +10 punktów Czerwone kółeczka: Kolizja z bohaterem= +100 punktów Niebieskie kółeczka: Kolizja z bohaterem= +300 punktów Facio z dużym językiem ( :D ): Jak się z nim spotkasz, to Bożydar robi fajną minę, i pokój restartuje się. Drzwi (dla innych kreska :] ): Jak do nich podejdziemy, otwierają się. Zapomniałem o czymś? :P Download: POBIERZ! Autorzy: Programowanie: Backspace Fabuła: Backspace Grafika: Backspace Muzyka: Backspace Screeny: Czekam na waszą wypowiedź! Zgłaszajcie błędy, i swoje sugestie! ;) Błędy znalezione przez graczy: Co ukaże się w wersji 1.1: -Trzeszczący dźwięk przy podejściu do przycisku (uwaga! Wali po uszach :D ). NAPRAWIONE -Poziom2 brak ściany po lewej stronie (jak mogłem tego nie zauważyć??). NAPRAWIONE -Kursor zmieniłem :jezor: -Dodatkowy poziom -Utrudniłem poziom 2 oraz 3. -Jest HELP! :D -Dodałem niebieski przycisk. Zmienia muzykę. Pomysł nie został "ściągnięty" od Plamki. Sam już dawno wymyśliłem jak zrobić tą grę. Zbieg okoliczności? Rzeczywistość! :D AUF WIEDERSEHEN! Gra nie wypali :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 7 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Szanowni państwo, czas na film! - Nadzwyczaj treściwy help. - Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki). - Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani. - Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności. - Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie. - Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę. - Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie. - Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić. 1/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Szanowni państwo, czas na film! - Nadzwyczaj treściwy help. - Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki). - Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani. - Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności. - Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie. - Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę. - Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie. - Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić. 1/5. Czyli wiem co mam poprawić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 to ja może bardziej minimalistycznie screeny nawet mnie nie zachęciły, są ohydne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Postanowiłem. Grafiki w poziomach nie zmienie (jak już to te ściany itp.). Przez MENU na pewno przejdzie "tuning" :prop: . No to biorę się do roboty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Szanowni państwo, czas na film! - Nadzwyczaj treściwy help. - Klikam, zaczyna się gra. Wśród ohydnej pstrokacizny udaje mi się cudem odszukać moją postać, zupełnie niewyróżniającą się z tła. Na tle brzydkiego nieba czerwona kulka w takt jakiejś piosenki popowej (ach, cóż za gust w doborze muzyczki) zbiera chaotycznie porozrzucane (niewyrównane do siatki) żółte kulki, w czym przeszkadza jej okropne sterowanie (często bohater nie reaguje na wciśnięcie strzałki). - Po drodze biedny Bożydar wpada na wrogów (przypominają Murzynów zmiażdżonych przez wielkie kiełbaski), którzy na szczęście są sparaliżowani. - Warto zauważyć, że na 1. poziomie zbieranie punktów jest bez sensu: połowa kulek i tak nieuchronnie zostaje zebrana przez kulkę przy przechodzeniu poziomu (bo są np. w ciasnym przejściu), a druga połowa nie jest chroniona przez żadne niebezpieczeństwa, tak więc zebranie większej ilości punktów to jedynie kwestia cierpliwości, a nie umiejętności. - Nasz heros podchodzi bez najmniejszych trudności do przycisku i mało mu uszy nie odlatują od nieznośnego trzeszczenia, które mija dopiero, gdy się od przycisku odsunie. - Na drugim poziomie nasz bohater - nie frajer wszak - nie zadaje sobie trudu przechodzenia całej mapy: zamiast tego idzie po prostu w lewo, gdzie nie ma ściany, i w ten sposób kończy poziom w niecałą sekundę. - Na trzecim poziomie z rozjechanymi ścianami mamy bajer: ściany, które znikają, gdy ich dotknąć. Jest to też bajer kompletnie bezużyteczny, gdyż ściany te w żaden sposób nie spowalniają bohatera i nie wpływają na rozgrywkę. Ale przynajmniej autor grafiki może się popisać umiejętnością bazgrania ołówkiem w Paincie. - Na trzecim poziomie wrogów nie ma, tak więc znów zebranie wielu punktów nie wymaga żadnych umiejętności. Przy czym połowa ekranu jest pusta, bo budowniczemu poziomów nie chciało się wysilić. 1/5. wersja TLDR: nudne, latwe, brzydka zniechecajaca grafika pierwsze wrazenie jest wazne, popracuj nad oprawa graficzna bo nie mam miski do wymiotowania przy kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Waxx, nikogo twoja spowiedź nie interesuje. Nie wiem czy to zaobserwowałeś, pragnę jednak cię uświadomić :) . Autor tematu -> grafika odrzuca i nie zachęca w żaden sposób do gry. Grywalność oraz muzyka wcale nie lepsze. 1/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Totalna nuda... grafika - 1/5, muzyka - 2/5 (za to, że wogóle jest), grywalność - 2/5, ogólnie 2/5, bo takie cienkie oceny to ci troszkę podbiję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Slash, nikogo twoja spowiedź nie interesuje. Nie wiem czy to zaobserwowałeś, pragnę jednak cię uświadomić smile.gif . Grafika słaba, najgorsze tło. No i popracuj nad poziomem trudnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Gra nudna chodzimy gostkiem i zbieramy kulki ( jak będę chciał zbierać kulki to sobie zagram w pac-mana ) do tego jeszcze te ścinające klawisze . Menu totalna porażka . O to moja opinia na temat tej tzn. gry: grafika 1/5 grywalność 1/5 muzyka 2/5 ogólnie +1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Nie czytałem tematu ale po screen'ach widze że gra jest okropna :P +1/5 plusik na zachęte zrób coś lepszego z przyjemną grafiką, która tak nie gryzie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi