Skocz do zawartości

model 3d


Rekomendowane odpowiedzi

Stworzyłem model 3d gracza który jest zapisany w formacie *obj i tu nasówa się moje pytanie w jaki sposób mógłbym go załadować do gm(7) by był 3d tyle że cała gra jest 2d(tj. mapki,menu,eq,itd.). Czyli chodzi mi o to że jak stworzyłem sobie mapkę 2d to jak załadować i wyświetlić model do gry ale by model był z widokiem izomerycznym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć silnik 3D!

 

menu może być 2D, wsadź tam w create d3d_end()

ale to zależy w czym robisz. no wiesz, może 3Dogre czy coś...

ale skoro jest 2d...

nie kapuje ;/

poszukaj "konwerterów" do *.OBJ

na GMC jest tego pełno.

a jak nie to dziadek... wujek google

 

ed: co do tego na dole:

a on ma silniczek? bo nie pojedzie!

Proszę nie @Downować.

Platyna

 

@up (twój, tak twój...)

wolisz abym nabił sobie postów?

przewrażliwiony jesteś...

 

To było do mnie? Nie pozwalaj sobie za dużo. Downować nie wolno. Punkt jest w regulaminie. I mimo, że ja z tym punktem się NIE ZGADZAM to mam obowiązek zwrócić ci uwagę. I tak się ciesz, bo gdyby to Mimek to zobaczył to byś warna dostał. Więc proszę mi bez takich tekstów, bo sobie nie życzę.

Platyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dlaczego od razu kombinuje? Trójwymiarowa postać chodząca po statycznych renderach to patent znany chociażby we wszelkiej maści przygodówkach.

 

Hmm... A jakby malować wszystko co ma być w 2d a potem d3d_start i wyświetlać przekonwertowaną postać i d3d_end?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...