Lunatyk Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Stworzyłem model 3d gracza który jest zapisany w formacie *obj i tu nasówa się moje pytanie w jaki sposób mógłbym go załadować do gm(7) by był 3d tyle że cała gra jest 2d(tj. mapki,menu,eq,itd.). Czyli chodzi mi o to że jak stworzyłem sobie mapkę 2d to jak załadować i wyświetlić model do gry ale by model był z widokiem izomerycznym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Musisz mieć silnik 3D! menu może być 2D, wsadź tam w create d3d_end() ale to zależy w czym robisz. no wiesz, może 3Dogre czy coś... ale skoro jest 2d... nie kapuje ;/ poszukaj "konwerterów" do *.OBJ na GMC jest tego pełno. a jak nie to dziadek... wujek google ed: co do tego na dole: a on ma silniczek? bo nie pojedzie! Proszę nie @Downować. Platyna @up (twój, tak twój...) wolisz abym nabił sobie postów? przewrażliwiony jesteś... To było do mnie? Nie pozwalaj sobie za dużo. Downować nie wolno. Punkt jest w regulaminie. I mimo, że ja z tym punktem się NIE ZGADZAM to mam obowiązek zwrócić ci uwagę. I tak się ciesz, bo gdyby to Mimek to zobaczył to byś warna dostał. Więc proszę mi bez takich tekstów, bo sobie nie życzę. Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Zrób rendery tego obiektu i powsadzaj do gry jako normalne sprity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ed: co do tego na dole: a on ma silniczek? bo nie pojedzie! :mellow: przecież rendery są 2d i można je wsadzić jako sprity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 można, ale po co w końcu mu model 3d do 2d... kombinuje i tyle :rolleyes: off-top: już w domu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 nie możesz po prostu wszystko w 3d zrobić? Po kombinujesz jak koń pod góre XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Dlaczego od razu kombinuje? Trójwymiarowa postać chodząca po statycznych renderach to patent znany chociażby we wszelkiej maści przygodówkach. Hmm... A jakby malować wszystko co ma być w 2d a potem d3d_start i wyświetlać przekonwertowaną postać i d3d_end? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 a to nie zwolni koputera? ty też kombinujesz... raz sie napracuje, i bedzie po ptakach... a, 3D to nie zawsze d3d :twisted: coś on tam gadał o mapkach... co miał na myśli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Że sceneria jest dwuwymiarowa a postacie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 yap, lecz nie lepiej obrazki przekonwertowanej postaci? KOMBINUJECIE JAK KONIE POD GÓRĘ! 2D albo 3D... trzeba by ciągle wchodzić i wychodzić z trybu 3D, lecz nie wiemy czy to d3d... (no, pewnie d3d...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się