Skocz do zawartości

GRUBY PIKSEL: the game


Japanstache

kierunek rozwoju gry  

24 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Grafika?

    • Grywalność > Grafika. Zostawić grafikę jak jest i nie ucinać niczego z rozgrywki między misjami
      16
    • Grafika > Grywalność. Nowe samoloty są znacznie lepsze, niepotrzebne rzeczy pomiędzy pojedynkami wyciąć
      2
    • Opcja pierwsza, ale dizajn myśliwców wypadałoby przemyśleć
      5
    • Opcja druga i wyciąć rozgrywkę pomiędzy misjami, gdybym chciał coś rozbudowanego zagrałbym w Fuaru
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Temat poświęcony nienazwanej jeszcze zręcznościówce z elementami rpga. Fabuła wciąż szczątkowa ale oczekujcie klimatów pierwszowojennych, pojedynków powietrznych i (jak zwykle) niebezpieczeństwa zagrażającemu Nowej Europie. Kto chciałby pomóc tu ma temat w którym może się udzielić bo grafika na pewno ulegnie zmianie. Demo - niedługo, pełna wersja - pojęcia brak.

 

Autorzy: Japanstache

Wsparcie: ZeroXbot (grafiki)

 

news_01.png

 

news_02.png

 

news_025.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem kto dał 1 gwiazdkę...

Zwykle nie lubię klimatów wojennych bo się np. chodzisz lasem, i chodzisz i chodzisz.. nuda!

A tutaj dookoła tylko chmury. Czyli? Czyli będzie mnóstwo akcji! Co chwilę akcja mam rozumieć? :P

Grafika mi się bardzo podoba, bardzo zmyślne samoloty... I te listy kształtujące fabułę. Zapowiada się ciekawie, 5/5 :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj dookoła tylko chmury. Czyli? Czyli będzie mnóstwo akcji! Co chwilę akcja mam rozumieć?

Chmur (jak i cienia samolotów, pocisków i wraków) na razie nie ma ale akcji, jak dopracuję system trików by wszystko płynniej działało, będzie tyle, że 10 produkcji Covera by można było nimi obdarować a i trochę by zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się nie bardzo podobają samoloty i ten ogień.

Jakoś ten styl średnio pasuje do samolotów.

Mam nadzieje że w ruchu wygląda to lepiej i że te samoloty są animowane (kręcące się śmigło np.)

ale i tak jest lepiej niż myślałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, nie dysponowałem nieobróconą niezeskalowaną grafiką, więc efekt jest jaki jest, normalnie by było "lepiej" :)

 

A opcje jak teraz myślę są dwie - albo własnie surface (chociaż to muszę odradzić, na niektórych kartach graficznych by się pipsyło), albo własnie korzystanie z obracanych spritów (obrót to nie problem, możesz przecież w gmie napisać "program", który wczytanego sprita ci poobraca odpowiednią liczbę razy (bez wygładzania) i wyeksportuje jako gifa, czy może nawet jako gmres można kodem eksportować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...