lvla2y Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tytuł : Black-Men Gatunek : Platformówka OPIS GRY: Gra polega na wyzbieraniu wszystkich hamburgerów , jeżeli na planszy nie będzie żadnych hamburgerów przechodzimy do następnego etapu. W grze mamy ostatecznie 16 plansz , dla 2 graczy 12 plansz. Muzyka poprawiona (odróżnieniu od wersji demo) . Jakiś problem z grą zgłoś! Programowanie: lvla2y ( przy pomocy forum ) Fabuła: lvla2y Grafika: lvla2y Muzyka: lvla2y Screen1- tryb dla 1 gracza Screen2 - tryb dla 2 graczy Screen3 - Menu z gry. Download (1,9MB) Black-Men 1.1 Screen Co nowego : -lepszy wygląd postaci - 1 poziom więcej w trybie dla 2 graczy ( zawsze coś;]) Download wersji 1.1 (1,9MB) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 25 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Sądząc po screenach, w ogóle nie poprawiłeś grafiki... EDIT: No dobra. Oto ocena: - Z "Pomoc" nie da się wyjść, jeśli nie klinie się dokładnie w sam środek czerwonego X. Jaja sobie robisz? Poza tym niepotrzebny przecinek po Black-Men i słowo "Hamburgerów" z dużej litery bez powodu. - Włączam grę i co? Jedyne zmiany, jakie widzę, to: - Nowa muzyka w grze (nawet nieokropna). - Strzelanie w dwie strony (ale gdy przytrzymasz przycisk strzału, słychać natrrrrętny terrrrkot.) Do tego postać strzela z oka, a nie z zadu. - Da się strzelać na platformach - Postać odrobinkę lepiej wygląda (ale nadal paskudnie). - Na 3. poziomie mamy 2 hamburgery wbite częściowo w klocek. - Na 4. poziomie dwa klocki w lewym górnym rogu są niematerialne. Do tego hamburger wbity w kloca. - Oznacz jakoś te niematerialne klocki, OK? Bo tak, jak jest teraz, to ktoś może chcieć na nich stanąć i przelecieć niespodzianie. - Licznik (interfejs) ma dziwnie kolorowe litery (licznik czasu jest do połowy czarny). - Czy muzyka jest zapętlona? Bo na 5. poziomie urwała mi się w połowie. - Oznacz jakoś "wyczerpanie się czasu", bo na razie jest tak, że twój ludzik po prostu ni stąd, ni zowąd umiera i gracz nie wie, o co chodzi. Może dodaj jakieś ostrzegawcze sygnały, kiedy czasu jest mało. - Na 6. i 7. poziomie nie ma muzyki. - Gdy wczytasz grę z menu, muzyka się nie zmienia na muzykę danego poziomu (zostaje muzyka z menu.) Sugestia: dodaj jakiś obiekt, który sprawdzać będzie, czy gra motyw z menu, a jeśli tak - zmieni ją na muzykę odpowiednią dla danego poziomu. - Wbity hamburger na poziomie 9. - Utknąłem na poziomie 9. - nie jestem w stanie zebrać hamburgerów w prawym dolnym rogu, bo nie wiem, jak przeskoczyć nad tymi brązowymi platformami. - W grze na dwóch graczy liczniki są rozjechane. Podsumowując - grafika nadal paskudna, grywalność nadal z błędami, ocena nadal taka sama, 2/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lvla2y Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Co do planszy 9 , na dole ( czyli w lewy dolnym rogu ) po wejściu na kamień gracz spada na dół , trzeba trochę ruszyć głową. EDIT: proszę o usunięcie posta nr #4 , to przez pomyłkę:) No problem : ). Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 gm-owa grafa ale poza tym jest ok nie poddawaj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się