CTRL Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 siemka! mam nadzieje że mi odpiszecie, bo sie nie moge czasem doczekać. 1. jak zainicjować DLL? artykułów nie rozumiem ;/ 2. jak w 3D (d3d) stworzyć celowniczek, który bedzie zawsze po środku i miał depha takiego że go ziemia nie zakryje? (próby zakończyły się fiaskiem) 3. jak stworzyć program typu STEAM, który odpali gierke po zalogowaniu (razem z innymi warunkami typu: key, nie przeterminowany program [wersja]) z UP'a thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 2: d3d_set_projection_ortho(0,0,'1','2',0); draw_sprite(celownik,0,'1'/2,'2'/2) i daj bardzo duży depth na minusie '1' to szerokość widoku kamery '2' to wysokość widoku kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 1. Lol! Zależy jaki DLL ;p 2. W 3d się nie bawie :( 3. Dałbym rade, ale musiałbym pomyśleć xD klucz, i date wygasniecia, moze w rejestrach przechowywac, a jak data w rejestrach, jest wczesniejsza niz dzisiejsza program nie odpali, co do logowania, tak samo, zapisuj gdzies nick, haslo, czy co tam chcesz, a jak sie loguje koles, to sprawdzaj ;p @UP, ''-używane do stringa(ciąg znaków), a nie do liczb... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 jaki DLL? to zależy od nazwy czy od funkcji? a tego ortho i d:s nie kapuje, i nigdy nie kapowałem. jakie tam się argumenty mieszczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Co do argumentów, on wpisał, nie? xD A co do DLL, to zależy, każdy DLL jaki dodajesz do GM'a i importujesz jego skrypty, powinien posiadać skrypt inicjujący go... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zależy od DLLa to znaczy, że jeden DLL może być wcale nie inicjowany, a niektóre tak. Funkcje są w przykładach dołączanych do DLLi i mają zazwyczaj cząstke init. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 acha. bo nadal męcze kolizje 3D i można to zrobić DLL ale ja nie wiem jak mam z przykładu DLL, nie znam jego funkcji itp. 'jestem zielony' czyli: najlepiej podajcie mi DLL którego znacie :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 sprawdź czy w paczce z dll'em nie ma żadnej instrukcji co do tego steam ściągaj z jakiejś strony seriale z nazwamii jeśli gm znajdzie w tym pliku jakieś seriale to niech włącza grę a jeśli nie ma to niech wyłącza i oczywiście po każdej z tych akcji usuwa pliki z serialami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 podacie DLL? :P mam kolejny problem więc odświeżam temat. GML //nazwa to ctrl username = 'ctrl' //hasło to gmclan password = 'gmclan' //zalogowanie log = 0 //wpisz nazwe konta username = get_string('Wpisz nazwe','') //wpisz hasło do konta password = get_string('Wpisz Hasło','') //sprawdzanie czy hasło poprawne if password = 'gmclan' && username = 'ctrl' { log = 1 // 1 to zalogowany. 0 niezalogowany. show_message('zalogowano') } else { show_message('błędne dane') log = 0 game_restart() } to kod na logowanie. jak fachowo zarejestrować, pomijając już zapisywanie danych? zapisze w ini :D znów wracamy do klucza rejestracyjnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się