Skocz do zawartości

Usuwanie objectów


gothicner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam skrypt konsoli wpisywania kodów

GML
kod=get_string('Prosze wpisac kod','')

 

switch(kod)

 

{

 

case 'health': {health=100}

 

break;}

i działa :rolleyes: .

ale chciałbym żeby po wpisaniu "open" obj_klatka zniknął. Ale nie wiem jak jest w game maker language usunięcie :unsure: .

Zgóry dzięki.

Ps. chciałbym jeszcze wiedzieć jak w języku game makera jest zamiana objectu w inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcemy usunac inny obiekt:

with(id_obiektu)instance_destroy()

lub jesli nasz:

instance_destroy()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcemy usunac inny obiekt:

with(id_obiektu)instance_destroy()

lub jesli nasz:

instance_destroy()

 

 

tak jakby działa... tzn. w każdym roomie ID objectu jest inne. Pomyślałem że kilka razy wpisze skrypt tego kodu tylko że z ID objectu byłoby z różnych roomów, ale wtedy itak nie działa :crying: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

with(obj_klatka) instance_destroy()

Po prostu w nawiasie podaj albo nazwę obiektu który ma być zniszczony

 

 

___________________________________________

 

ERROR in

 

action number 1

 

of Key Press Event for Key

 

for object player:

 

 

 

Error in code at line 6:

 

case 'open': {with(obj_klatka)instance_destroy()}

 

 

 

at position 21: Unknown variable obj_klatka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac, nie w tym samym czasie gdy ten kod wywolujesz.

Kolega sie pyta czy ten obiekt jest w roomie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...