Skocz do zawartości

ruszanie sie obiektu


kasmilus

Rekomendowane odpowiedzi

ALBO INNACZEJ , prosciej , zrob obj_block.W obj_strzalka daj event:

Collision z obj_block

i tu daj z klockow:

bounce against object.

W create strzalki daj np. direction=90 , speed=4

i teraz postaw te bloki tak :

BLOK

|

BLOK

gdzie | = strzalka.

Powinno byc tak , ze strzalka idzie w gore , odbija sie od bloku i schodzi na dol.

 

thx , Matt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to idzie zrobić obiekt w objekce??

O Jej...czytaj dokładnie..a zresztą lepiej rób alarmami.

 

Event [ Create ]

 

speed=2

direction=90

alarm[0]=30

 

Event [ Alarm[0] ]

 

if direction=90{direction=180}else{direction=90}

alarm[0]=30

 

.....

 

No :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...