achito22 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Witam.Zrobiłem grę 3D(Camera i ściany). Jak zrobić wychodzenie po "nierównościach''. Jak zrobić obiekt na który camera wchodzi,porusza się z nim(np.jak winda). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jak zrobić wychodzenie po "nierównościach''. W 3D to zbyt skomplikowany problem. =Odpuść sobie. Jak zrobić obiekt na który camera wchodzi,porusza się z nim(np.jak winda). Tak jak i w 2D. Skoro nie potrafisz... =Odpuść sobie. A tak na serio to rysuj sobie jakiś prostopadłościan i wykrywaj kolizję z graczem. Jeśli nastąpi to zwiększaj/zmniejszaj mu współrzędną z. I graczowi też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 do tych rzeczy nadaje się ultimate 3d ale to duuuuużo nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 nie az tak trudno, jesli nierownosci to siatka. https://gmclan.org/up1105_4_XenoN_Core_0_7_...ooter_Game.html i szukaj skryptow z "terrain" w nazwie - masz w nich kod na tworzenie, aktualizacje i pobieranie pozycji Z z dowolnego punktu siatki co pozwoli na sprawdzanie czy obiekt znajduje sie na terenie czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się