Skocz do zawartości

Realistyczny system zwłok


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam pytanie, jak przy użyciu animacji szkieletowej zrobić realistyczny system zwłok, już tłumaczę o co chodzi:

 

1.jpg

 

Jest sobie gracz i przeciwnik, gracz go zabija.

 

2.jpg

 

Kiedy przeciwnik ginie, zamienia się w obiekt zwłoki i te oto zwłoki powinny kawałeczek polecieć, a ich kończyny powinny być w losowym bezwładnym ruchu.

 

3.jpg

 

Kiedy ciało upadnie również powinno ułożyć się losowo

 

4.jpg

 

Kiedy np będę chciał do zwłok strzelić i wyceluję nap w nogę...

 

5.jpg

 

To noga przesunie się troszkę w te strone z której leciał pocisk.

 

Jeśli coś jest nie zrozumiałe to wytłumaczę dokładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy link od góry, drugi, i trzeci. Jeśli z któryś z tych linków nie jest "ciekawy" i nie odnosi się do Twojego problemu, odpuść sobie GMCLAN, komputer i idź ulepić bałwana bo przecież globalne ochłodzenie nachodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,1186448...ml?ticaid=197a5

 

A tak ogółem to w tej temperaturze nie da sie lepić.

 

Skoro mu się w googlach nie chce szukać to zamknijcie temat i nauczcie go co potrafi wujek gógl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...