Cover Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zrobiłem przeciwnika, którego można zabić po 3 strzałach. Niestety, tylko pierwszy przeciwnik umiera po 3 strzałach, reszta po jednym. Mapa wygląda tak: GRACZ.........PRZECIWNIK1. OBJEKT1.... PRZECIWNIK2 OBIEKT1......PRZECIWNIK3 OBIEKT1.... Próbowałem wiele ustawień, ale nic nie działa. Obiekt jest taki: Information about object: enemy_lvl2_kevin-elitemarine.obj Sprite: enemy_lvl2_kevin_marnieelite.spr Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: hspeed = 5; set the number of lives to 2 Collision Event with object obiekt_pocisk_right: for all obiekt_pocisk_right: destroy the instance //pocisk, która pojawia się po strzeleniu przez F3 set the number of lives relative to -1 for all enemy_lvl2_kevin-elitemarine.obj: if lives is smaller than 0 destroy the instance Collision Event with object obiekt_pocisk_left: //pocisk, który pojawia się po strzeleniu przez F2 for all obiekt_pocisk_left: destroy the instance set the number of lives relative to -1 for all enemy_lvl2_kevin-elitemarine.obj: if lives is smaller than 0 destroy the instance Collision Event with object blok.obj: execute code: hspeed *= -1; Collision Event with object obj_marker: execute code: hspeed *= -1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jejku...zabawa klockami...weź kodem napisz i będzie wiadomo... Jest artów na gmclanie...klocki to shit Wszystkie twoje posty to jeden wielki offtop! Warn. Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 GML (create) zycia=3 hp=100 GML (kolizja z czyms po czym ma tracic hp) hp-=10//Odejmujemy 10 hp with(other){instance_destroy()}//Usuwamy sobie to cos</span> GML (step) if (hp<=0) { zycie-=1//Odejmujemy zycie hp=100//ustawiamy hp na 100 } if (zycie=0) { //Kod na restart rooma lub konczenie gry } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 lepiej jak zrobisz GML if ( zycie <= 0 ) { //Kod na restart rooma lub konczenie gry } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) I jak ładnie wygląda ;D Jak lubisz klocki to ci radzę zrobić sobie w ch** skryptów i się nimi posługiwać :] Takie spolszczenie ;D Post nie wnosi nic do tematu. Warn+1 gnysek Edytowane 11 Stycznia 2010 przez gnysek Cenzurka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się