zelman Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Tytuł: Space flight Gatunek: latana platformówka :P Opis: Lecisz helikopterem. Jesteś pod ziemią. Wszędzie naokoło spadają różne rzeczy. Od stalagtytów (-mitów?) po wielkie bloki skalne. Kto wie, co kryje się pod ziemią... Download: Download Rozmiar pliku: spakowany:1237kb Rozpakowany:2337kb Autorzy: ja Programowanie: ja Fabuła: ja (nie ma?) Grafika:ja, szpaq99 Muzyka:nie ma Screeny: klik 1 klik2 klik 3 klik 5 klik 6 Piszcie, czy warto kontynuować projekt, czy jest fajny itp. :) E: I zapomniałem dodać, lot w górę spacja, strzał ctrl. Jest w info (F1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Co helikopter robi pod ziemią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ludzie zeszli pod ziemię, wejście się zapadło, a oni znaleźli helikopter, był już pod ziemią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autorzy: ja Programowanie: ja Fabuła: ja (nie ma?) Grafika:ja, szparaq99 Muzyka:nie ma Ten helikopter jest z tego tematu: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21054 i narysował ją szpaq99 a nie żadna szpara99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Gdzie ty widzisz szpara?!?!?! E: poprawiłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 no może być, muza słaba :P wkurza mnie jak się zderzę to ginę. Grafa moim zdaniem nie trzyma klimatu,stalagmitów a tym bardziej stalaktytów te trójkąty mnie nie przypominają, ogólnie realistyka do dupy. No i trza bez przerwy napierniczać w ctrl byś dał że można trzymać... Zawsze polecę kilkanaście sekund i ginę, poziom trudności nie przemyślany. Ale widzę w tym plus gdyż jeżeli nie idzie przejść początkowej fazy gry to się niedojdzie do końca i się nie zobaczy jakie to gówno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 3 dni temu zabrałęm sie za projekt "green copter" :D sądze że hp powinno być na dole bo zasłania troche... O fajnie strzela sie mną! jak na początek to nice ale proszek upada za wysoko GML draw_text(x,y,('dostajesz 3+')) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Pomysł ciekawy, lecz nie dopracowany. Popraw grafikę, bo na tę chwilę to 2/5. Dodaj muzykę bo, gra bez muzyki to żadna gra. - 1/5 Zabezpiecz grę. Pierwsze co robię po przetestowaniu gry to test zabezpieczeń. Decompiler bez problemu to rozłożył. Po co Snake i inni tworzą takie programy? Albo używaj samych klocków, albo samego kodu. Weź całość ogarnij. Każdy duszek i obiekt niech ma nazwę! sprite01, 02, 03... to nie nazwa. - 3/5 Bug: Jak zdycha się to w nazwie okna, gdzie widać życie wyświetla się wartość poniżej zera :|. Ogółem 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ten helikopter jest z tego tematu: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=21054 i narysował ją szpaq99 a nie żadna szpara99 hahahhahaha szpareczko xD Cienka grafika...ojj cienka ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 jak narazie cienko, nie oceniam bo nie ma czego, btw gra na jeden raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Gra nudna i nieciekawa, grafika męczy oczy, bo za dużo jaskrawych kolorów. Na razie nie ocenię. Popracuj nad nią jeszcze. Teraz skomentuje pare rzeczy: Space flight (...) Jesteś pod ziemią. To ja już nie rozumiem. Dodaj muzykę bo, gra bez muzyki to żadna gra. Śmiem wątpić. Dużo jest gier, w których nie ma (głównie FPSy, podczas samej rozgrywki oczywiście) muzyki, a przyjemnie się w nie gra. A to jest w dodatku demo. Zabezpiecz grę. Pierwsze co robię po przetestowaniu gry to test zabezpieczeń. Decompiler bez problemu to rozłożył. To, że ty tak robisz, nie znaczy że muszą tak robić inni. Po pierwsze to jest demo, po drugie to autor widocznie ufa graczom, że nie będą tacy chamscy, żeby wyłuskiwać z jego gry kod. Po co Snake i inni tworzą takie programy? Żeby chronić gry przed takimi ludźmi jak ty Rafik, którzy uzywają dekompilera do niecnych celów. Albo używaj samych klocków, albo samego kodu. Weź całość ogarnij. Każdy duszek i obiekt niech ma nazwę! sprite01, 02, 03... to nie nazwa. Komentujesz jego sposób? To jego sprawa jak sobie je ponazywa. Jeżeli tak mu lepiej niech tak robi. kolejny raz przypomnę, że to demo więc mógł na razie nie robić nazw. W dodatku nie miałeś żadnego prawa zaglądać w jego kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 space - kosmos, ale także spacja... taka gierka słowna :D więcej chyba nie muszę tłumaczyć :) Poza tym - rzeczywiście, to tylko demo. Nie ma np. wrogów, poza tym, nie umiem zbyt dobrze rysować i taka oto grafika wyszła :) mam nadzieję, że nie naraziłem was na utratę zdrowia psychicznego z powodu tych trójkątów (stalagmitów) czy tych zbiorowisk kropek (roślinki :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafik01 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Nie używam dekompilatorów w celach kradzieży itp. Bardziej mi zależy na testach i nauce. Tak, racja, to tylko demo. Lecz ten temat jest po to by pokierować twórce gry w dobrym kierunku. Dla mnie gra bez muzyki staje się nudna i monotonna. Bez klimatu. Grafika nie jest tragiczna. Nawet niezła. Lecz wymaga radykalnej poprawy. Ok, nie miałem prawa. Lecz mam już długie doświadczenie ( 3 lata ) w tworzeniu gier w GMie i wiem jak to czasem przeszkadza, gdy np. po dwóch tygodniach siadam do tworzenia dalej gry. Samo przypomnienie wtedy jak nazywa się obiekt, duszek czy dźwięk zajmuje mi 30 min. Tak samo z kodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Czlowieku, ja nigdy nie nazywac spritow aby obiektow, chyba ze robie przyklad, i co? długie doświadczenie =/= dobre doswiadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się