Skocz do zawartości

3d model


WilkAss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :] Mam problem z modelem broni do mojej gry :/ mam kod:

GML
bazooka=background_get_texture(bg_bazooka);

bazooka=d3d_model_create();

d3d_model_cylinder(bazooka,4,4,-12,-4,-4,-8,2,1,3,10);

d3d_model_cylinder(bazooka,2,2,-9,-2,-2,10,10,1,3,8);

 

No wygląda tak jak miało ale:

https://gmclan.org/up6238_5_fdg.html

 

na tyle tego 1 okręgu jak się idzie to szaleje bo z tylu nie ma texturki ;/ Nie mogę jej nałożyć ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo mi się wydaje, albo najpierw zapisujesz teksturę na zmienną bazooka, a potem zapisujesz na tą zmienną model. Być może się mylę, bo nie siedzę w 3D, ale gdy zapisujesz model na tą zmienną, informacje o teksturze na tej zmiennej się kasują. Powinieneś zrobić osobną zmienną do tekstury i osobną do modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...