WilkAss Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam :] Mam problem z modelem broni do mojej gry :/ mam kod: GML bazooka=background_get_texture(bg_bazooka); bazooka=d3d_model_create(); d3d_model_cylinder(bazooka,4,4,-12,-4,-4,-8,2,1,3,10); d3d_model_cylinder(bazooka,2,2,-9,-2,-2,10,10,1,3,8); No wygląda tak jak miało ale: https://gmclan.org/up6238_5_fdg.html na tyle tego 1 okręgu jak się idzie to szaleje bo z tylu nie ma texturki ;/ Nie mogę jej nałożyć ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 dajesz ryysowanie na całym a z niema? może model zatextruj... chociaż nie bardzo kapuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 d3d_model_cylinder(bazooka,4,4,-12,-4,-4,-8,2,1,3,10); d3d_model_cylinder(bazooka,2,2,-9,-2,-2,10,10,1,3,8); Pogrubione argumenty mogą zawierać tylko true lub false jak się nie mylę, bo to odpowiada za zamknięcie cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 jak na 1+ to true itp... Tylko nie wiem co zrobić ;/ Bo z przodu jest czarne z bazooce i textura okłada tylko na około :] A zbytnio nie wiem jak spód obłożyć :] Wie ktoś? To wygląda tak: https://gmclan.org/up6238_5_sdd.html :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudy Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Albo mi się wydaje, albo najpierw zapisujesz teksturę na zmienną bazooka, a potem zapisujesz na tą zmienną model. Być może się mylę, bo nie siedzę w 3D, ale gdy zapisujesz model na tą zmienną, informacje o teksturze na tej zmiennej się kasują. Powinieneś zrobić osobną zmienną do tekstury i osobną do modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ehh...tak ustalam texturke dla tej broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się