Radio14 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Moglibyście przerobić ten przykład aby po najechaniu myszką wyświetlało się okienko z nazwą oraz parametrami? Oczywiście kredki gwarantowane :thumbsup: EDIT: Jeszcze jedno pytanko, jak zmieniać depth kiedy najade myszką na objekt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 w tym obiekcie ustawiasz event Mouse Enter i w kodzie GML depth-=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dzięks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 zrob sobie w tym obj itemie parametry takie jak nazwa, i atrybuty itp. potem zmienna: draw = false; w mouse enter: draw = true; w mouse leave: draw = false; w draw: if (draw) { //rysowanie tamki z atrybutami } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 To ja umiem, tylko jak zrobić aby ta ramka rysowała się kiedy najadę na obj który jest w ekwipunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentel Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 GML if (draw) { text=atrybuty draw_rectangle(mouse_x,mouse_y,x-20,y-8,1); draw_set_color(c_white); draw_text(mouse_x-18,mouse_y-6,text) } else { text='' } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Gdzie to mam dać?? Jak dałem w draw to nie chodzi. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 z tego co widze w tym eq atrybuty dodawane są do map czyli najpierw jesli chcesz wyświetać ich atrybuty musisz wyciągnąć dane z map, funkcją var x,c,d; x = ds_map_find_value(id, klucz);//pierqwszy atrybut c = ds_map_find_value(id, klucz)//drugi atrybut d = ds_map_find_value(id, klucz)//trzeci atrybut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Nie o to mi chodzi. Macie tutaj ten przykład, no i jak item leży na ziemi to wyświetla się ramka, ale jeśli wsadzę go do plecaka to już ramka się nie wyświetla. No pytanie, jak zrobić aby ramka wyświetlała się kiedy item jest w ekwipunku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 nie lepiej to zrobić na zmiennych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się