Nowy Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Cześć mam pytanie ! Jak mam na mapie np. 50 obiektów z zaznaczonym 'Solid' i chcę aby 'o_gracz' po styku z nimi miał speed = 0 to muszę tam dać Event Collision i wpisać tam speed = 0, lub place_meeting() i tak do każdego z obiektów (tych 50), no i moje pytanie jest takie czy da się zrobić tak, że po kolizji z każdym 'solid' o_gracz miał speed = 0, a nie że muszę do wszystkich po kolei wpisywać, że kolizja z np. o_sciana speed = 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 zrób parent i do niego się odwołaj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Sprawdzaj czy na danym x,y występuje obiekt solid. I ustaw speed=0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zamiast place_meeting() użyj palce_free() :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Nie no coś mi nie wychodzi :D @Platyna A jak mam to zastosować ? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 place_free(x,y) - zwraca czy gdyby połozyć obiekt na pozycji (x,y) to zaszła by kolizja z czymś solidnym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Najlepszy sposób: Zrób obiekt o nazwie np. "O_solid" Daj go jako parenta do wszystkich obiektów solid, a w graczu zamiast do wszystkich obiektów solid dawać to speed=0 daj to tylko przy kolicji z parentem(tym O_solid). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Dzięki za pomoc, wszystkie sposoby działają :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Najlepszy sposób: Zrób obiekt o nazwie np. "O_solid" Daj go jako parenta do wszystkich obiektów solid, a w graczu zamiast do wszystkich obiektów solid dawać to speed=0 daj to tylko przy kolicji z parentem(tym O_solid). Cierp! Lepszy sposób to użyć place_free. Na cholerę ma wszystkim obiektom tego parenta ustawiać... Poza tym nie przewidziałeś takiej sytuacji: Co jakby chciał by pewien obiekt niesolidny miał takiego parenta jak pewien solidny? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się