Skocz do zawartości

Kolizja


Nowy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mam pytanie !

Jak mam na mapie np. 50 obiektów z zaznaczonym 'Solid' i chcę aby 'o_gracz' po styku z nimi miał

speed = 0 to muszę tam dać Event Collision i wpisać tam speed = 0, lub place_meeting() i tak do każdego z obiektów (tych 50), no i moje pytanie jest takie czy da się zrobić tak, że po kolizji z każdym 'solid' o_gracz miał speed = 0, a nie że muszę do wszystkich po kolei wpisywać, że kolizja z np. o_sciana speed = 0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy sposób: Zrób obiekt o nazwie np. "O_solid" Daj go jako parenta do wszystkich obiektów solid, a w graczu zamiast do wszystkich obiektów solid dawać to speed=0 daj to tylko przy kolicji z parentem(tym O_solid).

Cierp!

 

Lepszy sposób to użyć place_free. Na cholerę ma wszystkim obiektom tego parenta ustawiać...

Poza tym nie przewidziałeś takiej sytuacji: Co jakby chciał by pewien obiekt niesolidny miał takiego parenta jak pewien solidny? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...