I am Lord Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Update: Parę osób pytało mnie na priwie jak wyciągnąć generację z poprzedniej wersji którą wcześniej pokazałem, więc zrobiłem 2 nowe wersje tego przykładu, pierwsza to tylko boss to oco mnie proszono a druga to uzycie tego w grze. download: 1. To jest trochę bardziej rozbudowany boss pod względem możliwości edycji jego wyglądu ale nie jest to przykład gry jak ten niżej. Kod tej wersji jest dużoooo prostszy ograniczyłem się tylko do 2 objectów, pozostałe mało potrzebne 2 schowałem do folderu. Jako że w tej wersji nie ma gracza to boss próbuje killnąć myszkę sterowanie: scroll myszki lub up i down na strzałkach to przybliżanie/ oddalanie kamery. screeny, takie dziwolągi potrafią wyjść: Download: 2. Przykład generacji całkowicie losowego bossa w strzelankach top down Sterowanie: WSAD lub strzałki to poruszanie się crtl- strzelamy R - restart F2 - debugger F3 - pokazanie linii naprowadzających nas na zagubione w przestrzeni odłamki bossa. Przykład się kończy gdy nic na planszy nie zostanie. Dłuższe ramienia się mocno chwieją i boss może nas uderzyć xD a w zasadzie przeciąć bo to tak jakby lasery. Kamera został poprawiona oraz wprowadziłem możliwość stawiania większej ilości bossów. screen: Uwaga: Nie należy przesadzać z maxymalną ilością części bossa u mnie na kompie fpsy spadają gdy jest ich 600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Przykład naprawdę super, ale nadal nie ogarniam tej kamery i poruszania się, dzikie to :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ta jest, a jak pokonałem (chyba) wszystkie kwadraciki bossa w tybie łatwym ciągle mi pokazywało gdzie on jest a go tam nie było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Pomijając głupią kamerę i wywalanie gracza w kosmos po zablokowaniu się w części bossa (no ale nie to ma pokazywać przykład chyba) nawet fajne :P 8/10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 nawet nawet. kamera śmieszna/głupia. przybliża i oddala jak jej sie podoba. ale chyba tak ma być. jeśli tak to sie dobrze spisałeś :D jak sie zderzysz to wywala w kosmos. so... dostajesz 4+ E@E:jak coś, to dałem 4+/6 a nie 4+/10... tak dla pewności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 W debug mode widać czerwono-niebieską linię camera naprowadza się właśnie na nią a linia biegnie od gracza do średniego punktu (x,y) bossa. Kamera dobrze się spisuje dopóki części są blisko siebie. Nigdzie nie wyjaśniłem czym są zielone i czerwone strzałki na bossie w debugu. Czerwone są uchwytami do którego przyczepione są kolejne części bossa wraz z ich obrotem. Zielone to uchwyty na działka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Update: Parę osób pytało mnie na priwie jak wyciągnąć generację z poprzedniej wersji którą wcześniej pokazałem, więc zrobiłem 2 nowe wersje tego przykładu, pierwsza to tylko boss to oco mnie proszono a druga to uzycie tego w grze. zapraszam do pierwszego postu. sorry że all jest po angielsku ale wysłałem to na 64 digits i nie chciało mi się już pisać na pl znowu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azarus Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Wszytko było by git gdyby nie ta kamerka,ale poza tym jest git :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się