bluks Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tytuł: 2 w jednym Autor: bluks (Mateusz Ziemann) Rodzaj:Przykład (gotowiec) Opis: Są to dwa przykłady. Pierwszy, to poruszanie viewem za pomocą myszki ze zmianą sprita przy kątach tak aby myszka nie wychodziła poza ekran jeżeli jest wyłączony fullscreen. Drugi, to łączenie ścian uwzględniając 8 stron. Morzna to wykorzystać do np.budowania budynków od zewnątrz lub od wewnątrz. Robione podobnie jak przykład Borka pod tytułem Łączony murek. Download:Download (rokt.rar) Screen: Credit's mile widziany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Hmmm... Przykładzik fajny, ale ja nie skorzystam raczej, nie robie żadnych strategi czy innych gier w których używa się tych rzeczy. A co do łączenia ścian, fajnie to wygląda, ale strasznie dużo kodu do tego, myślę że dało by to się zrobić jakoś prościej, ale cóż, skoro dobrze wygląda, czemu mamy to zmieniać? 5/5 Bo ładnie wygląda ;) W każdym razie mi się podoba ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Po co zrobiłeś dokładnie to samo co Borek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 GML var l, r, u, d; image_speed = 0; l = place_meeting(x-16,y,object_index); r = place_meeting(x+16,y,object_index); u = place_meeting(x,y-16,object_index); d = place_meeting(x,y+16,object_index); image_index = (l*power(2,0))+(r*power(2,1))+(u*power(2,2))+(d*power(2,3)); Skrypt dla 4 kierunków. Troszkę przerobić i będzie dla 8. Tylko trzeba odpowiednio klatki sprite'a ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Nie dokładnie to samo. Jest to w 8 kierunkach a nie 4, więc jest dokładniejsze a dzięki temu zaoszczędzę wielu osobom czasu. Dodałem poruszanie się za pomocą myszki ze zmianą sprintów przy ścianach tak aby myszka nie wychodziła poza ekran i czas pracy jaką trzeba włorzyć na poprawę tego wszystkiego do tego stopnia. Żadnej różnicy!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 sprintów D: Przybyłem, zobaczyłem, oceniłem. Przykładzik taki... no... średniawy. Komu się przyda to z myszką, to po pierwsze, a ściany od biedy mogą być tyle że ładują zasoby z zewnątrz :/ 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Bardzo słabe. Nic ciekawego. Myślę, że nawet początkujący w gml by to zrobił sam. -2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 No wiadomo że początkujący zrobi, ale tamten murek Borka to też nic specjalnego a nikt nie pomyślał aby to zamienić. A to co zrobiłem zaoszczędzi czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się