micha_i Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Mam problem, otóż potrzebuje widok gracza izometryczny(z boku), ze zmiennymi zbroją, hełmem, mieczem i tarczą(opcjonalnie spodnie i buty). Według mnie to raczej nie chodzi o jeden obiekt, ale jednak nie wiem co z tym zrobić. Chodzi mi o coś z ALMORY. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ projekt1:IIIIIIIIII : 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 wzoruj się na tym: https://gmclan.org/up1558_11_wybor_postaci.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 HeHe z kąd ja znam tem przykład :D Stare dobre czasy. Jeśli cie dobrze zrozumiełem to chodzi ci o to by twój bohater mógł "zakładać" Tarcze, Hełm itd. ? Jak tak to ja bym zrobił to tak np. w obiekcie 'player' czy tam 'hero' zrobił bym tak: Create GML global.tarcza=0 global.helm=0 global.miecz=0 //... i jakieś tam jeszcze. global.player_hp=100 global.player_dmg=0 global.player_def =0 w Step GML if (global.tarcza=1) { global.player=10; draw_sprite_ext(spr_tarcza,0,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha) } if (global.miecz=1) { global.player_dmg=5; draw_sprite_ext(spr_miecz,0,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,image_blend,image_alpha) } //... itd.</span></span></span> i w przedmiotach. Kolizja z bohaterem (tarcza) GML if (global.tarcza=0) { global.tarcza=1; instance_destroy(); } Wiem że takie troche namieszane i dziwne ale powinno mniej więcej działać na zasadzie, że gdy bohater podejdzie do przedmiotu leżącego na ziemi to go podnosi, pokazuje się on mu w ręce (doslownie na nim :P ) i zwiększa się np. obrona naszego bohatera. EDIT: Jak chcesz moge Ci zrobić przykład, ale jak mówie nie umiem optymalizować swojego kodu. Pisze rozwlekle i dużo, ale przynajmniej wiem dokładnie co, gdzie i jak :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Dzięki, właśnie o to mi chodziło, częściowo. Ale zawsze dobre to niż nic. Temat można zamknąć. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 wzoruj się na tym: https://gmclan.org/up1558_11_wybor_postaci.html W tym przykładzie nie ma animacji szkieletowych.. Dzięki, właśnie o to mi chodziło, częściowo. Ale zawsze dobre to niż nic. Temat można zamknąć. thumbsup.gif Sam go możesz zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się