Lollus Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dawno się nie bawiłem GMem, tak, że troszkę wyleciało mi z głowy a chce zrobić prostą gierkę bo "geniusz tkwi w prostacie" 1. Jak zrobić, że jeśli już coś na jakiejś pozycji jest, wtedy nie można nic ustawić? 2. Jak zrobić, że jeśli jakiś obiekt sąsiaduje z innym wtedy wykonanie akcji ? 3. Jaki jest kod na " nie kolizję z obiektem " ? ( jeśli się nie stykam wtedy akcja ) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 1. if !place_empty(x,y) 2. yyy event kolizji z innym obiektem? 3. if !place_meeting(x,y,obiekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masi Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 2. Mozesz tez uzyc if distance_to_object(obj) < costam, jezeli mowiac "sasiaduje" nie masz na mysli kolizji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 3. Co do tego to po prostu daj akcje w step a przy kolizji zmień to co powinno. Załóżmy mam w step "score+1" i mi się cały czas dodaje a jak się kolizuję to mam "score-1" i jak się zderzę to mi odbiera a jak się odczepiam to znowu mi się dodaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się