Skocz do zawartości

Miecz świetlny


Markar

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

W obj_player Draw >> kod na rysowanie ręki w x i y. Następnie W stepie obj_reka

GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle=direction

No i jak załapiesz to dalej rysujesz ten miecz juz w x i y dłoni. Potem tylko już ustalanie dodatkowych zmiennych, sprawdzanie kolizji z innym obiektem i git :P

Tak wiem że coś źle xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obj_player Draw >> kod na rysowanie ręki w x i y. Następnie W stepie obj_reka

GMLdirection=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);

image_angle=direction

No i jak załapiesz to dalej rysujesz ten miecz juz w x i y dłoni. Potem tylko już ustalanie dodatkowych zmiennych, sprawdzanie kolizji z innym obiektem i git :P

Tak wiem że coś źle xD

 

Mu chodziło o motion blur za mieczem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...