Skocz do zawartości

Zablokowane Nie wykonuje się akcja


Bedi

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Mam problem związany z akcją. Otóż, mam zmienną global.defensed = 0, i przy kolizji z obj_shield następuje zmiana na global.defensed = 1.

I mam taki kod:

GML
//STEP

if (global.defensed == 1)

{

if !(instance_exists(obj_shield))

{

instance_create(x, y, obj_shield);

}

alarm[0] = 300; //roomspeeda mam 30

}

else

{

if (instance_exists(obj_shield))

{

with (obj_shield) { instance_destroy(); }

}

}

 

//ALARM 0

global.defensed = 0;

I po upływie tych 10 sekund, nie zmienia się na global.defensed = 0, i tarcza nie znika :/ Cały czas ją mam na sobie i ona mnie broni.

W żadnym innym obiekcie nie mam czegoś, co powodowałoby zostawienie takowej wartości.

Czy z tym kodem jest coś źle? Żadnych errorów nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee.. Sorry, ale w innych obiektach mam tak samo i działa :P W ogóle, to nic nie zmienia. Robiłem tak w innych przykładach/projektach i nigdy nie miałem z tym problemu.

 

E: A inaczej nie zrobię bo wtedy to już w ogóle nic nie będzie się działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lenin: ze sprawdzaniem czy zmieniło wartość to mam, bo nie ująłem w kodzie, że jeśli defensed = 0, to tarcza = "Nieaktywna", a jeśli 1 to tarcza = "Aktywna". Z tym odliczaniem też dam i sprawdzę.

 

@Rudy: Że jak? jak dam w drugi główny nawias, to już nic w ogóle się nie zrobi, bo nigdy nie będzie spowrotem defensed 0. Chyba wiesz czemu dałem w pierwszy. A jeśli nie o te nawiasy Ci chodzi - to o jakie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...