Issen Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Jak sprawdzic czy zostal wcisniety taki klawisz: , . / ; ' [ ] Bo za pomoca klockow mi nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 STEP: if keyboard_check(ord('/')) { //akcje } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Dzięki a jaka jest komenda aby po nacisnieciu przycisku zagral dzwiek? mam dzwieki pogrupowane. sound_play(X); co mam wstawic w miejsce X? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremiah Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Po prostu nazwę dźwięku. O ile się nie mylę to nie ma znaczenia, czy są pogrupowane czy nie. Tylko każdy dźwięk powinien mieć inną nazwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 STEP if keyboard_check_pressed(ord('/')) { sound_play(X); } Dzwięk nazywa sie X i dalej nie gra ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Powody: 1. X wyświetlił Ci się na różowo? Jeśli nie, to znaczy, że nie ma takiego dźwięku, 2. Wciskasz nie ten slash ;P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 blad jest w pierwszej linijce kodu bo dzwiek gra. ale z komenda: if keyboard_check_pressed(ord('/')) gdzie tu jest bląd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Uhym. Bo masz GM5.3a albo starszego? if keyboard_check(ord('/')) { sound_stop(X); sound_play(X); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 mam gm 6.1 i ten kod nie dziala jak umieszczam go w steps. I niemam pojecia dlaczego. Mozecie to jakos dlamnie przeterstowac i pokazac jakis gotowy rom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 wydaje mi sie ze funkcja ord() nie obsluguje '/', zamisat ord('/') napisz / w kodzie ASCII czyli 191, ma to wygladac tak: if keyboard_check_pressed(191) { sound_play(X) } P.S. Jezeli chcesz sprawdzic kod ASCII dla innych klawiszy to mozesz wstawic w draw draw_text(10,10,string(keyboard_lastkey)) wtedy w pozycji 10 10 na ekranie bedzie sie wyswietlal kod ASCII ostatnio wcisnietego klawisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 To spróbuj tak, jeżeli nic nie zadziała: if keyboard_check(vk_divide) { sound_stop(X); sound_play(X); } A na przyszłość: w ord można dawać tylko litery (w postaci wersalików) i liczby ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 A na przyszłość: w ord można dawać tylko litery (w postaci wersalików) i liczby ;p Fakt, mój błąd. Użyj vk_divide w takim razie. Niektóre inne znaki: vk_decimal vk_multiply vk_subtract EDIT: Eee, czy ktoś wspominał o tym? =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Działa. Dzięki Hanjuso ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się