ichigo the shinigani Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Chodzi o to że mam dwa obiekty strzałek w góre i dół. na początku między szczałkami jest obiekt1. Są 4 obiekty i naciskając szczałke w dół ten obiekt 1 znikał a pojawiał się obiekt 2 potem 3 potem 4 a potem znowu 1. A naciskając szczałke w górę te obiekty szły by na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Wloz go do room'u left pressed w obiektcie strzałka: klocek:if there is object at position: lenghdiry(jesli nie wiesz poczytaj sobie.) I na tych samych lengdirach masz dac create object1 i tak podobnie z innymi obiektami :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 aha dobra nie wiem co to jest więc sobie poczytam. Ale może ktoś by mi mógł wytłumaczyć jak to zrobić w tym przypadku te "lenghdiry". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Wytłumaczyć to znaczy dać Ci przykład napisać kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 no był bym wdzięczny. Mam jeszcze jedno pytanie. Zrobiłem klocek dla obiektu. Miało być że jak na niego nacisnę lewym przyciskiem myszy to mi miało przejść do następnego roomu, ale nie o to mi chodzi tylko o to że jak klikam w obiekt to nie reaguje tylko reaguje wtedy jak kliknę pod obiektem. Czyli to wygląda tak że obiekt jest pod spritem :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 jakie lengthdiry? :o najprościej (czyli łatwo zrozumiesz i sam sobie z tym poradzisz) to będzie tak W jakimś obiekcie, który występuje w tym roomie daj: GML //create global.obecny=0 //event kliknięcia strzałki w dół if global.obecny<3 global.obecny+=1 else global.obecny=0 //event kliknięcia strzałki w górę if global.obecny>0 global.obecny-=1 else global.obecny=3 a w tym obiekcie który ma się zmieniać, daj odpowiednie warunki i zmieniaj co tam tylko potrzebujesz tj: GML //event global mouse left pressed switch(global.obecny) { case 0: sprite_index=spritejakistam1 ///zmieniasz sprite'a itp ogólnie co tam tylko wolisz case 1: sprite_index=spritejakistam2 case 2: sprite_index=spritejakistam3 case 3: sprite_index=spritejakistam4 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Wow fajne i działa thx. Jeszcze prosił bym o odpowiedź na drogie pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Zrobiłem klocek dla obiektu. Nie rozumiem ;o W opcjach sprita ustaw orgin na center, odznacz precise collision. Ewentualnie obiektowi ustaw maskę. Mogą być różne możliwości, czemu tak się dzieje, i domyślać możemy się parę godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 thx koleś jesteś boski pomogło. Wszystko działa jak powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się