Elf Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Ludzie! :crying: robię grę planszową w gm i mam kilka problemów.. 1.Chcę zrobić: Kierunek ruchu bohatera ( klikasz myszką i on tam idzie najszybszą drogą - to umiem) w odległości o 12 innych obiektów. Łapiecie? :sp_ike: <<<<<<<<<<<< x x- miejce w którym można kliknąć myszką. chcę, aby mozna klikać dopiero w odległości 12 obiektów (płyty chodnikowe) od bohatera i dopiero wtedy on idzie. 2. z każdym przekroczeniem obiektu (płyta chodnikowa) mozliwość chodzenia, wcześcniej wyrzucona liczba oczak, maleje. Czyli klikasz, gdzie masz iść w odległości 12 obiektów :D Rzucasz kostką dostajesz np. 5 kroków idziesz, na każdej płycie traci sie 1 i zatrzymuje się po 5 w te stronę, którą wczesniej wybrał uff to chyba wszystko jak coś se przypomne, czego jeszcze nie umiem, to powiem :twisted: :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Chodzi o ruch po gridzie (siatce)? EDIT To ja nie wiem o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elf Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 No...nie :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Jemu chyba chodzi o to żeby jego postać skakała po polach planszówki o liczbę wykulonych oczek na kostce. CHYBA :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Jemu chyba chodzi o to żeby jego postać skakała po polach planszówki o liczbę wykulonych oczek na kostce. CHYBA :thumbsup: Ale chodzi o kostke wirtualną czy prawdziwą? Bo jak on chce żeby po wyrzuceniu prawdziwej kostki zmieniała się pozycja obiektu w grze to nie będzie to takie proste. Pewnie musi być do tego jakiś DLL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 O dll`elach na ten temat nic mi nie wiadomo ale chodzi o wirtualną kostkę. Po prosty koleś chce zrobić wirtualną gre planszową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elf Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 dobra, ale zamiast myśleć o tych kostkach ( wiadomo, Że wirtualnych) to może odpowiecie na moje pytanie, co? Ty chudy i tak nie wiesz o co chodzi wiec sie nie odzywaj... :P poza tym macie rację postac skacze po polach planszówki - płytach chodnikowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Jak ma wyglądać plansza? Czy na niej będą przeszkody i chcesz by obiekt je omijał? Wtedy można by było jeszcze pokombinować z wbudowanym systemem chodzenia po siatce i gotowymi funkcjami od tego (trzeba mieć zarejestrowanego gm'a). A jeśli jeszcze chcesz wprowadzić wagi dla pól (ilość traconych punktów ruchu zależnie od rodzaju podłoża), to będzie ciężko i trzeba poszukać jakiegoś dobrego artykułu na temat patchfindingu z wagami dla C++, a potem to wszystko przerobić pod Game Maker'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elf Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 mam regdemo odkompilowane i zarejestowanego gma więc umiem robić by omijał obiekty dążąc tam najkrótszą drogą, tylko nie wiem jak to zrobic, by można kliknąć myszką dopiero 12pól - płyt chodnikowych od bohatera i w zależności od ilości wylosowanych punktów (przy każdej kolejnej płycie powinno być -1 relative - mniej o 1 :mellow: :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się