Dragon Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 No właśnie, ktoś wie jak zrobić w Allegro grawitację ? Oraz jak stać na obiekcie ? Jak ja robię ciąglę wyskakują mi błędy a jak skończę to znowu jakiś, szału można dostać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 No właśnie, ktoś wie jak zrobić w Allegro grawitację ? Oraz jak stać na obiekcie ? Jak ja robię ciąglę wyskakują mi błędy a jak skończę to znowu jakiś, szału można dostać... porada: - zrób wartość odpowiedzialną za spadanie - porównuj pozycje. przyda się też trochę logicznego myślenia. I PAMIĘTAJ, ŻE TO SIĘ TYCZY NIE TYLKO ALLEGRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Odsyłamy na lekcje fizyki ;J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 jakie lekcje fizyki. co, wzór mu podasz na przyspieszenie grawitacyjne? tu idzie sama logika - zmienna a raczej stala grawitacji G, wektor grawitacji lokalnej. gdy postac na niczym nie stoi, dodaje sie do tego wektora drugi wektor skierowany do dolu o dlugosci rownej G*deltatime. potem ten wektor wynikowy dodajesz do pozycji gracza, gdy stoi na czyms to zeruje sie wektor grawitacji i tak dziala ta grawitacja. Prosciej idzie zrobic jak jaklub powiedzial, ze zamiast wektora zwykla wartosc. bedzie to dzialac rowniez dla skokow gdzie odejmujesz jakas wartosc, grawitacja sciagnie skok spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Jakie lekcje fizyki? Przecież on nawet nie wie co to wektor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 pozycja to też wektor. wektor przesunięcia od środka układu współrzędnych. dla tego niech użyje sposobu jakluba, ja go rozwinąłem, teraz niech tylko zrobi z tego użytek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 if (jest_obj(player_x,player_y-1)==false) player_y --; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Od czego jest wiki :D, heh, tam piszą jakieś teorie czy coś a Boro Casso kod i happy :D. PsichiX, ta teoria mi wystarczyła, temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 a Boro Casso kod i happy tylko że kod, który dał ci Boro Casso, właściwie do niczego nie służy. no i nie wiedziałem, że wiki zawiera takie informacje, ale cóż. temat jest rozwiązany, wszystko u ciebie działa, z tego co napisałeś. to powodzenia i myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Udało mi się z powodu tej lekturki PsichiXa :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi