Adriann Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Więc tak,mam wręcz bezsensowny problem.Zacząłem pisać nowy silnik,i zrobiłem prostą zmianę animacji,oto kody: CREATE: GML klawiszatak1=ord('G') //Atak 1. klawiszatak2=ord('H') //Atak 2. klawiszatak3=ord('J') //Atak 3. klawiszobrona=vk_space //Obrona.</span> STEEP: GML //Obrona if (keyboard_check(klawiszobrona)) { sprite_index=gracz_obrona } else sprite_index=gracz_stoi //Atak 1 if (keyboard_check(klawiszatak1)) { sprite_index=gracz_atak1 } else sprite_index=gracz_stoi //Atak 2 if (keyboard_check(klawiszatak2)) { sprite_index=gracz_atak2 } else sprite_index=gracz_stoi //Atak 3 if (keyboard_check(klawiszatak3)) { sprite_index=gracz_atak3 } else sprite_index=gracz_stoi I chodzi o to że zmiana animacji działa ale tylko jeśli zrobię jedną z tych czynności np,zrobiłem samą obronę działało,a dodałem ataki i lipa,nie zmienia się animacja,co tu może być źle.?Proszę o jakąś podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 wywal z każdego miejsca to GML else sprite_index=gracz_stoi I na samym dole daj warunek, że gdy żaden z tych klawiszy nie jest wciśnięty to sprite_index=gracz_stoi. Będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dzięki Lenin,nie pomyślałem tak o tym,zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi