bonczek Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Siema. Jestem nowym użytkownikiem zarówno na GMclan jak i Game Makera w ogóle. Platformówki to mój ulubiony typ gier, który niestety wymiera. W ręce wpadł mi GM 6.1 i postanowiłem, że sam "cóś" wyklecę. Na programowaniu się wogóle nie znam, więc na razie profesjonalne to to nie jest. Proszę o wyrozumiałość. Cóż więcej... ściągajta i oceniajta :) link do gry: http://www.gmclan.org/up867_3_Faceman__demo_.html link do screena: http://www.gmclan.org/up867_5_Faceman_screenshot.html pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 przyjemna ciezkie sterowanie radze je poprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Moja ocena: Grywalnosc 5/10 Sterownia 0.111/10 Grafika 6/10 Oglonie 4/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonczek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 to sterowanie wiem, ze musze poprawic ale nie znam sie na tych calych skryptach jeszcze. choc sadze ze idze sie do tego przyzwyczaic. ja sie przyzwyczailem :). wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonczek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Poprawiona wersja Facemana: https://gmclan.org/up867_3_Faceman__demo_.html Poprawilem sterowanie, co zdecydowanie ulepsza gre. Poprawilem tez kilka innych rzeczy. Stary link nie dziala. niestety nie moge edytowac postu, bo mi jakis blad wyskakuje i musze napisac to tu. Zachecam do sciagania i czekam na komentarze. Potrzebna mi motywacja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grygorz Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 daje 6/10 dobra grafika z polepszonym sterowaniem przydąlo by sie normalne menu nie kliknij enter tylko np klikane myszka czy cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Bardzo fajna gra. Tylko ma jedną, wielką wadę: antyaliasing postaci z tłem. Okropnie to wygląda np. w 3 levelu. Źle zrobione są też ruchome platformy. Wpisz skrypt w stepie platformy: if hspeed=(szybkość platformy) and place_meeting(x,y-1,faceman) { with(faceman) { if place_free(x+(szybkość platformy),y) then x+=szybkość platformy } } Skasuj jeszcze poprzednie eventy kolizji platformy i facemana. W platformie zaznacz solid na on i parent na mur. W miejscu szybkość platformy wstaw... szybkość platformy. :) 7/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonczek Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 normalnego menu nie umiem jeszcze. a co nie tak z platformami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Po prostu gdy ludek skoczy, to nadal posuwa się np. w prawo, dopóki nie dotknie ziemi. Jak zrobić normalne menu? Proste. Najpierw zrób objekt menu. I dodaj nową czcionkę. W evencie create tego objektu wpisz skrypt: var=1 Licznik 'var' to numerek wybranej opcji. W evencie step wpisz skrypt: if var=0 then var=4 if var=5 then var=1 To jest skrypt likwidujący bug, który pozwala na wybranie nieistniejącej opcji w menu. W evencie Key Press Down wpisz skrypt: var+=1 Wybieramy kolejną opcję menu. W evencie Key Press Up wpisz skrypt: var-=1 Wybieramy poprzednią opcję menu. W evencie Draw wpisz kod: // Wybieramy czcionkę do pisania. draw_set_font(tu twoja czcionka) // Wybieramy kolor napisu. draw_set_color(c_black) // Piszemy opcje menu. draw_text(x+20,y,'Nowa gra#Sterowanie#Pomoc#Highscore') // Rysujemy strzałeczkę. if var=1 then draw_text(x,y,'>') if var=2 then draw_text(x,y,'#>') if var=3 then draw_text(x,y,'##>') if var=4 then draw_text(x,y,'###>') W evencie Keyboard Enter wpisz skrypt: if var=1 then akcja1() if var=2 then akcja2() if var=3 then akcja3() if var=4 then akcja4() akcja1, akcja2 itd. to nazwy skryptów następujących akcji. Jeśli nie wiesz, jak zrobić przełączanie między roomami i ustawianie globali, to: room=room, na który chcemy wejść To była zmiana rooma. score=0 To było wyzerowanie punktów. lives=5 A to było ustawianie żyć. highscore_show(0) To był pokaz highscore. A to jest pokazanie Game Info. show_info() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Nawet, nawet. To AA mnie denerwuje, daj blenda :P Lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonczek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Platformy juz poprawilem. AA tez juz nie ma. Ale na razie nie umieszczam pliku. Umieszcze wersje koncowa. Moze to troszkie potrwac, ale jesli komus sie to teraz podoba to zapewniam, ze warto poczekac. Gra bedzie urozmaicona. Fabula tez juz jest :) Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się