maciek220896 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Powinno być że po pokonaniu bossa pojawi się objekt o nazwie LEVEL_END w 50x i 50y a tam zkolei po pokoniu bossa nic się niedzieje. Co robię źle?! Kod jak coś to wstawiłem w CREATE zdażenia o nazwie boss. if if instance_number(objGoomba)=0 { instance_create(50,50,LEVEL_END) } P.S. A tak wogóle jak można zmienić żeby ten LEVEL_END pokazywał się po pokonaniu bossa w dowolnym miejscu na planszy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 To instance_create wstaw w evencie Destroy obiektu bossa, bez warunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek220896 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 właściwie wstawiłem do step objektu bossa i działa. A teraz proszę o odpowiedź na moje P.S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 GML instance_create(random(room_width),random(room_height),LEVEL_END) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek220896 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się