bartek1990pl Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Jak zrobić , aby po np. 10 strzałach nasz przeciwnik dopiero znikł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Przecież Sly Ci mówił w shoutboxie. Przy trafieniu "potworek.zycia -= 1"? No i warunek "if (potworek.zycia = 0) with(potworek) instance_destroy()"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Przecież Sly Ci mówił w shoutboxie. Zabardzo to nierozumiem :P . Jaśniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 SLy: Przy trafieniu "potworek.zycia -= 1"? No i warunek "if (potworek.zycia = 0) with(potworek) instance_destroy()"... bartek1990pl: Jak sie robi aby potworek mial np. 10 żyć . (Trafisz go 10 razy a on dopiero znika.) Wycinek z shoutboxa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 w create przeciwnika moc = 100 w kolizji z nabojem czy czymstam moc-=10 with(other) instance_destroy() a w stepie przeciwnika if moc<1 instance_destroy() tylko nie jestem pewnien czy dobrze napisalem bo z pamieci Przykład Hanjusa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 A gdzie ten przykład Hanjusa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Przecież to co podał Sly jest proste: najpierw w create potworka dajesz: potworek.zycia=10 ...w evencie Collsion z pociskiem piszesz: potworek.zycia -= 1 if (potworek.zycia = 0) with(potworek) instance_destroy() I voila, potworek ma 10 żyć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 w create przeciwnika moc = 100 w kolizji z nabojem czy czymstam moc-=10 with(other) instance_destroy() a w stepie przeciwnika if moc<1 instance_destroy() tylko nie jestem pewnien czy dobrze napisalem bo z pamieci Oto właśnie on. Jeśli nie czytelne to moge i tak: w create przeciwnika moc = 100 w kolizji z nabojem czy czymstam moc-=10 with(other) instance_destroy() a w stepie przeciwnika if moc<1 instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 ten warunek if moc... lepiej dac w kolizji nie w step, zwiekszy to wydajnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się