Lechu4444 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Mam object0 w którym mam następujące kody: GML (create) global.posy = y GML (step) if (keyboard_check(vk_up)) { direction=90 speed=3 } if (global.posy = y-32) { speed=0 global.posy = y } Na razie to tylko chodzenie do góry bo myślałem nad tym od wielu tygodni jak zrobić takie chodzenie w 4 kierunkach aby zawsze postać płynnie o 32 pixele, a kiedy wpadłem na cudowny pomysł to durny błąd jest że postać się nie zatrzymuje. https://gmclan.org/uploader/4321/4k32p.gm6 tutaj link do pliku .gm6 wiem na pewno że to jakiś minimalistyczny błąd. Dziwię się czemu w ogóle to nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 musisz w jakiejś zmiennej wyznaczyć nową pozycję do której będzie mógł się ten obiekt ruszać i sprawdzać czy ludzik do niej doszedł. Jeśli nie doszedł to nim poruszasz, jeśli dojdzie, w zależności od wciskanego klawisza wyznacz mu nową pozycję. OMG https://gmclan.org/up1558_11_domek.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 offtop: o zal haha o żal? O Warn! Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się