mipo57 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 jaki jest skrypt na zmianie obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 GML instance_change(object,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 dzięki jeszcze jedno jak zmienić inny obiekt. chodzi oto że w akcji obiektu jeden zrobić zmiane obiektu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 GML with(object) { instance_change(object1,0) } Tylko jak masz kilka takich obiektów to wszystkie się zmienią, więc będziesz wtedy zapisać id obiektu, który ma być zmieniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 a jak się daje ten kod z ID Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Sposoby są różne, zależnie od zdarzenia po jakim ma zmieniać się obiekt. Tak więc określ, kiedy ma się zmieniać (kliknięcie myszą np.) lub który obiekt (np. z daną wartością zmiennej lub znajdujący się na danej pozycji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 gdy obiekt1 podejdzie do obiektu2 na odległość mniejszą niż 10 pikseli i wciśnie się "enter" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 możesz sprawdzać najbliższego GML //step if keyboard_check_pressed(vk_enter) { if instance_exists(object) { near=instance_nearest(x,y,object) if distance_to_object(near)<=10 { with(near) instance_change(object1,0) } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 ok działa. dzięki. :thumbsup: temat zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi