propaganja Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 na upartego by sie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Fajnie się zapowiada, trzyma swój mały klimacik. Kurde zamiast "Endurance" przeczytałem "EuroDance". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Widły mają w tym względzie tę wadę że niezbyt możesz zatkać przeciwnikowi usta drugą ręką. To przebijasz mu krtań. A co do topicu to jak dla mnie 2 opcja dużo lepsza, ale może bez widzenia przeszkód też będzie dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Grafika może jest i brzydka ale za to wypasiony błękitny HUD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Wypasiony błękitny HUD idealnie nadający się do futurystycznej strzelanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ciekawie się zapowiada, tylko nie zrób takiej głupoty jak Lolik, że im większa rozdzielczość, tym więcej widać, bo to psuje rozrywkę graczom z małymi rozdzielczościami.Przykro mi, tak będzie... ;D Nie zgodzę się na taką głupotę, jak gra na jednej rozdzielczości, gdzie gracze mający większą rozdzielczość będę mieli ja skalowaną, i na dodatek czarne pasy, jeśli proporcje ekranu będą inne niż te założone w grze. W sumie to i tak gra będzie się działa raczej na na tyle małych dystansach, że różnica nie będzie aż-tak-wielka. Wypasiony błękitny HUD idealnie nadający się do futurystycznej strzelanki.: ) Cienie w grze: Wersja jednak dużo lepsza niż ta, w której widać skrzynki widać nawet za "cieniem". PS: Jako, że piksele na tym strasznie rzucają się w oczy (mi przynajmniej) zrobiłem możliwość lekkiego rozmycia tych cieni (normalnego antyaliasingu na tym nie zrobię ze względu na wydajność (chociaż w sumie, i tak wszystko ma być do odznacznenia w opcjach więc nawet mogę)), ale, z jakiejś niewyjaśnionej przyczyny, na laptopie działa a na kompie uzyskuję taki efekt: (tak, czyszczę surfejsa co stepa, lol). Ale zaraz to rozgryzę ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Cienie nawet fajne... tylko pytanie, czemu te cienie są z światła "kółka" a nie z latarki gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 :0 To nie są cienie graficzne, to jest magiczna bariera tego, co gracz widzi, a czego nie. Chociaż w sumie, zawsze można sobie wyobrazić, że gracz ma na głowie wielką żarówkę... : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Tak się zastanawiam, bo skrzynki zazwyczaj nie są większe od człowieka, więc gracz może akutar przez nie powinien coś widzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Hm wydaje mi sie ze Dawidds zapomnial dodac , ze jesli podejdziemy do np do niskiego murku to bedziemy mogli oprzec bron na nim i strzelac :D Taki dziwny bajer ale w grze fajnie wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Co wpływa na celność strzałów i 3/4 to headshoty? :D Pokażcie screena:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Co do strzelania znad murku to Pablo posiada nieaktualne informacje - zostało to usunięte... : ) Było to po prostu bez sensu - gracz mógł strzelać w niemca, a niemiec w gracza nie mógł, lol. Za to granaty są fajne - rzucając granata leci on "parabolą" w górę, a później opada (im większy, tym wyżej się znajduje), dzięki czemu możemy przerzucić granatem nad np. jakimiś skrzyniami i trafić w schowanego za nimi niemca. Zresztą, to ma być gra topdown, nie 3d w rzucie z góry, więc lepiej nie przesadzać z bajerami - trzeci wymiar zaczyna i jendocześnie kończy się na niby-przestrzennym rzucaniu granatów. PS: Apropo headshotów - prawie się da :P Obrażenia są tak zrobione, że im celniej trafimy w gracza, tym więcej hp mu zabierzemy (im bardziej w jego "środek"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Było to po prostu bez sensu - gracz mógł strzelać w niemca, a niemiec w gracza nie mógł, lol. To w takim wypadku niemiec rzuca granatami lub próbuje objeść murek tak aby mógł w niego strzelać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Próbować obejść murek to by może i próbował, ale by nie zdążył, bo by już został zabity... :P Granatami niemcy na pewno będą rzucać, tylko najpierw muszę lepiej dopracować odbijanie się tych granatów od ścian, bo teraz kąt padania absolutnie nie jest równy kątowi odbicia... ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Może lepiej, żeby to nie były idealnie czarne cienie, tylko trochę szarawe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 E, lepiej niech zostaną czarne :) Szare brzydko wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 @up - lol. Po co ma byc realistycznie, jesli moze byc po prostu glupio : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Było to po prostu bez sensu - gracz mógł strzelać w niemca, a niemiec w gracza nie mógł, lol. Ale jeśli gracz wystawia łeb z za murka to można go zabić. I można wychylić łeb, a można sie schować za murkiem, wystawić broń i strzelać na ślepo! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Platyna: Jakby coś takiego zrobili, to chyba bajka by była :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Nie wydaje mi się by to było trudne do dorobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 18 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Trudne z pewnością nie, ale mogłoby zepsuć rozgrywkę. Chyba że celność w taki wypadku byłaby znikoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Toż mówię, że jeśli by się kampił za murkiem to by musiał strzelać na oślep! Czyli nie było by widać co jest za murkiem. Chyba że by wychylił łeb, ale wtedy można go zabić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Nie dość, że zepsuło by rozgrywkę, to i tak by było bez sensu, bo wada tego dalej pozostaje - mogę strzelać (co z tego, że na oślep, ale mogę) jednocześnie pozostając całkowicie bezpiecznym. A właśnie o to mi chodzi, że tak być nie może :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 A to może zróbcie takie krzaczki w których można b y było kampić na przeciwnika. Albo przeciwnik też by mógł kampić na gracza z tamtąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Dodajcie kucanie, wtedy niech cien za becvzkami robi sie cienszy, ale masz 50% szansy ze kula cie nei trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ok, tylko namaluj nam kucającego gracza :) Zainspirowany postem szpaq robię sobie system widoczności gracza (no, aby przeciwnik miał mniejsze szanse zauważyć nas od razu gdy skradamy się w ciemnych krzaczkach, niż jak zaczniemy mu biegać przed nosem). Chociaż chodzi bardziej nie o ten skradankowy kontekst, tylko o to, aby przeciwnik nie zauważał nas w magiczny sposób OD RAZU, gdy wyjdziemy zza jakiejś daleko położonej przeszkody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Kucający gracz - to samo co stojący + widoczne kolano i stopa z tyłu. Albo dwa kolana. Albo dwie stopy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 19 Października 2009 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Kucającego żaden problem narysować, ale dowiedziałem się właśnie że mam maturę próbną za 2 tygodnie więc musi poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Fajny pomysł, dobra fabuła, ładna grafika, zobaczymy co z tego wyjdzie. Powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Dobra, jak już odświerzyłeś, to można co nieco napisać. Więc projekt przez ostatni tydzień praktycznie się nie rozwijał, jeden dzień trochę zrobiłem, a teraz następny tydzień prawie-nic-nie-robienia... :P Mamy prawie skończone ai (jeszcze tylko zaplanowany ruch przeciwników), system widoczności gracza (globalnie: w jak ciemnym miejscu jest gracz, jakie to jest miejsce (w krzaczkach jest mniej widoczny), i jak szybko się rusza, lokalnie (dla konkretnego niemca): jak daleko jest od niego i jak bardzo "krzywo"), efekty krwi (i tutaj muszę zaszpanić, jeśli strzelamy w niemca a za nim jest przeszkoda to krew osadza się na tej przeszkodzie). Aktualnie w kolejce są "inventory" (gracz ma powiedzmy 14 slotów (coś jak w grach rpg, tyle, że tylko poziomo), i np. mp40 zajmie 6 slotów, jeden klip amunicji 1, granat 2), i opcje (no, że można sobie wybrać jakość ognia/cieni, ilość krwi itepe). Mówić mi teraz czy podoba się wam pomysł na inventory :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się