Nikas Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 takie coś moje, chłop raczej powinien mieć więcej siły ale mniejszą obronę bo przecież przy pracy w roli sobie muły wyrobi, ale w kolczudze to on nie biega... ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Te wartości są na pałe na razie co widać na screenach :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Nie można będzie się cofać? Po zaciemnionych polach tak to wygląda. Mała sugestia: gdyby jednoski poruszały się na różnych terenach w różny sposób byłoby ciekawie (np.goblin popierdziela na bagnie, ale zwalnia na wzgórzach a koziczy jeździec (XD brak natchnienia) dokładnie odwrotnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Można się cofać, możesz się najpierw odwrócić co zmniejszy ci ruch o połowę. Z tymi terenami to jeszcze pomyślimy, ale mamy jeszcze na prawdę sporo rzeczy do zrobienia. A wszystkie statsy, które narazie występują w grze są tymczasowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dodane tooltipy, drzewka, poprawiona trawa, zabawa z alpha blendingiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Te pola na trawie powinny być mniej widoczne. Albo zupełnie usunięte z opcją włączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 W sumie dobry pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ostatnio mam dziwne przeczucie ze ta gra nie wyjdzie ; ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 jakieś konkrety? A ja ostatnio mam przeczucie, że cod6 nie wyjdzie (ach, no w sumie dziś wyszedł, ale i tak jestem pr0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Gra zapowiada się na prawdę ciekawie, szczególnie podoba mi się możliwość dowolnego tworzenia jednostek. Co prawda jedyne turówki w jakie się zagrywałem to Disciples i Jagged Aliance (Heroes of Might and Magic jakoś do mnie nie trafiało :P) i ogólnie nie grywam w strategie, ale czasami lubię trochę pobawić się w dowódce/generała/króla itp. :D. Graficznie gra prezentuje się przyzwoicie, grafika jest przejrzysta i dobrze wykonana, jedyna rzecz która wymaga dopracowania to podłoże, o czym większość już wspomniała, no i może GUI też moglibyście trochę upiększyć (zmienić czcionkę na bardziej klimatyczną i może podłożyć jakąś ładną teksturę). Liczę również na jakieś ciekawe efekty czarów, ataków i różnych innych akcji w czasie walki :). Generalnie projekt prezentuje się bardzo dobrze :). 5 gwiazdek ode mnie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Tura rozstawiania Skład obu armii ustawia się już przed bitwą, ale wygląda to na razie średnio, więc nie pokazuje. Miałem dać jeszcze kilka ładnych screenów z walki z nowymi brońmi, jednostkami, itp, ale zapomniałem włączyć program do robienia ssów i 10 minut na darmo klikałem guzik :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ale zapomniałem włączyć program do robienia ssów i 10 minut na darmo klikałem guzik :/LOL. 1. A próbowałeś może zrobić screena guzikiem Print Screen... :) ? 2. Nie wiem, jak z tym wciskaniem guzika dokładnie jest, ale nawalanie w przycisk 10 minut przed rozpoczęciem gry wygląda średnio zachęcająco :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 2. Nie wiem, jak z tym wciskaniem guzika dokładnie jest, ale nawalanie w przycisk 10 minut przed rozpoczęciem gry wygląda średnio zachęcająco Chodzi mu o ten program przecie. Nie włączył go i na darmo wciskał przycisk odpowiedzialny za robienie ss. A nie korzysta pewnie z prtscreen, bo wygodniej mu skorzystać z programu zapisującego screeny od razu niż napisać pętlę w grze :) A co do gry to jak narazie czekam na jakiś 'rewolucyjny' screen, bo jak narazie żadnych nowości/nowych rozwiązań nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Dokładnie jak lenin napisał. A z tymi rewelacjami to nie wiem dokładnie czego oczekujesz. Za bardzo system gry się nie zmieni na strzelanke, czy co tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 chodzi mi bardziej o coś w stylu system walki, ogólnie o większy postęp w grze i coś co będzie miało większy wpływ na rozgrywkę jak i samą grafikę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 USTAWIANIE ARMII: PRZYGOTOWANIA DO BITWY: BITWA: Ogólnie chciałem tu pokazać, jak teraz wygląda pole bitwy (te porozrzucane śmieci, kamienie itp.) Wiem, że walka na razie nie wygląda zbyt fascynująco, ale to się zmieni po dodaniu animacji, efektów, itp. Dodaliśmy też przezroczystość drzewa po najechaniu na nie kursorem, ale tutaj tego nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 GLORIOUS (nowa nazwa) TŁO FABULARNE GRY ORAZ POKRÓTKI OPIS 7 z 8 ras. Zacznijmy od wstepu, ktory jest wazny, zeby zrozumiec calosc. Swiat pelny jest magii, a w zasadzie energii magicznej, potrzebnej do gwaltownego zmieniania rzeczywistosci, ktora to zmiana nazywana jest zazwyczaj przez ludzi magia. Rodzajow energii jest bardzo wiele, chociaz mozna wyroznic takie ich grupy jak energia ognia, energia zycia czy tez energia metalu. W miejscu gdzie energia taka znajduje sie w stadium wyjatkowego zageszczenia powstaje dziwne zjawisko - wir many. Takie wiry posiadaja niezwykla wlasnosc. Energia magiczna z tych wirow nie uplywa jak normalne jej strumienie. Energia w wirze many moze utrzymywac sie nawet przez cale dziesieciolecia. Kazdy rodzaj energii wytwarzany jest przez zjawisko niosace ze soba pewien ladunek. Energia smierci tworzy sie na polach bitew, energia ognia przy pozarach. Jezeli zjawisko bylo wystarczajaco duze tworza sie tam wiry. Ludzie sa jedyna znana rasa, ktora nie potrafi przyjac i kontrolowac energii powstalej w wirach, praktycznie w zaden sposob. Elfy posiadly te umiejetnosc juz dawno temu. Orkom udalo sie ja rowniez okielznac za pomoca roznego rodzaju rytualow. Ludzie nie potrafili czarowac... do momentu pojawienia sie Jego Doskonalosci Imperatora. Ten nadczlowiek posiadl umiejetnosc naturalnego kontrolowania wirow, co w zasadzie ustanowilo go najpotezniejszym czarownikiem krain. Jego potega ujawnila sie w pelni gdy wlasnorecznie przeprowadzil zamach stanu i oglosil sie nowym wladca. Magia skazila jednak jego dusze, a przejecie wladzy sila nie zaspokoilo chorych zadz czlowieka chcacego wchlonac cala energie wszechswiata. Jego Doskonalosc oglosil sie bogiem, zaprowadzil rzady terroru, przesladujac wraz ze swoimi pierwszymi wyznawcami tych, ktorzy nie chcieli poklonic sie przed jego postacia. Najwierniejszych mianowal kaplanami i zeslal im swoje umiejetnosci magiczne. Stali sie oni oredownikami nowego porzadku, w ktorym Jego Doskonalosc mial zbawic swiat, poprzez podbicie go i nagrodzenie najwierniejszych. Kaplani wchodzili tez do wojsk imperatora a wkrotce potezna ofensywa wyniszczyla orcza rase dotkliwie. Pozniej nastapil jednak rozlam... Jeden z kaplanow Imperatora - ktorego imie juz dawno zostalo zapomniane - uzyl nadanej mu magii aby odwiedzic nieznane miejsca poza granica czasu. W starodawnych manuskryptach mozna przeczytac o jego oswieceniu, zrozumieniu samej natury magicznej jak i natury swojego wlasnego boga. Kaplan powrocil do krain obdarzony niezwykla wiedza. Zebral naokolo siebie kaste ludzi niezadowolonych z rzadow Imperatora i rozpoczal rebelie. Imperator byl zdziwiony, ale w duchu zasmial sie z glupca, ktory wystapil przeciwko niemu. Szybko pozbawil swoich zbuntowanych kaplanow mocy magicznych. Stali sie zwyklymi ludzmi i nie powinni miec zadnych szans w walce z silami Imperium Ale wtedy na polach bitew zaczeli pojawiac sie zolnierze odziani w niezwykle, mechaniczne zbroje. Te elitarne wojska buntownikow okazaly sie byc wyjatkowo odporne na magie, a zwykli rycerze w swoich metalowych pancerzach mieli ogromne problemy z nieznana dotad technologia. Kaplan-rebeliant stworzyl pancerze wedlug swojej wizji, ktore zobaczyl w odleglych swiatach. W rdzeniu kazdej zbroi znajdowal sie wir magii mogacy zasilac ja przez cale lata. Wkrotce powstalo niewielkie panstwo w ktorym zgromadzili sie buntownicy przeciwko Imperium. Poklonili sie swojemu nowemu panu, ktory oglosil sie Kreatorem, nowym bostwem. Wiedza o Zbrojach Mocy obdarzyl tylko niektorych, najbardziej oddanych, w taki sposob, aby nigdy nie trafila w rece Imperatora. Tym samym na wladanych przez niego terenach wiary w Imperatora. Obecnie krainy sa rozdzierane przez wojne pomiedzy Imperium Jego Doskonalosci a Cesarstwem Kreatora. Rezimy te, sa do siebie w gruncie rzeczy niezwykle podobne a zycie ludzi jest tutaj przepelnione gorycza i terrorem. Wojska imperium posiadaja mozliwosc rzucania czarow dzieki kaplanom, a sily cesarskie uzywaja do walki roznorodnych modeli wspomnianych wczesniej pancerzy. Orki probuja odbudowac swoja nadwatlona sile. Ich magia polega glownie na rytualach w ktorych sklada sie ofiary z zywych istot, z tego powodu orki podporzadkowaly sobie niezbyt inteligenta rase swoich kuzynow - goblinow. Sytuacja elfow rowniez jest ciezka. Trzeba tu bowiem wiedziec, ze elfy w zamierzchlych czasach pozwolily Kreatorowi poprowadzic swoj lud do nowej ziemi obiecanej. Zaoferowaly pomoc i walczyly w sojuszu z silami kaplana-buntownika. Stad tez wiele bitw odbylo sie na terenach ich wlasnych lasow. W tamtych miejscach wytworzyla sie wielka liczba wirow many, zawierajacych energie smierci. Nieumarli - istoty stworzone zarowno z energii smierci jak i zycia poczely powstawac ze wzgledu na wielka liczbe wirow smierci oraz bliskosc istot tak swialtych jak elficcy Magowie Zycia. Z poczatku z energii Magow Zycia, przesaczonych przez wiry smierci zaczely powstawac ich przeciwne manifestacje - mroczni i do szpiku kosci zli Magowie Smierci. Kazdy Mag Smierci stanowi swojego rodzaju alter ego jednego z Magow Zycia. Dzisiaj Magowie Smierci, gnani swoja nienawiscia do pierwowzorow uzywaja swojej mocy aby ozywiac armie, ktore zginely setki lat temu podczas Wielkiej Rebelii. Stada nieumarlych nawiedzaja lasy elfow. Wyglada na to, ze upadek tej rasy jest juz niemal przesadzony. vaxxus IMPERIUM Zwykłe średniowieczne wosjka (halabardnicy, rycerze, kusznicy) wspomagane przez magiczną moc kapłanów w służbie Imperatora CESARSTWO Armia cesarstwa składa się głównie z chłopów oraz rzadko elitarnych i poteznych zolnierzy w Zbrojach Mocy. Zbroje te oprócz odporności na magię i dużej wytrzymałości na ciosy posiadają jeszcze specjalne właściwości zależnie od umieszczonych w nich wirach mocy HORDA Tanie gobliny poświęcane przez orczych kapłanów, aby zregenerować magiczną energię lub wzmocnić siłę swoich rytuałów ELFY I NIEUMARLI Magowie Zycia i Magowie Smierci są do siebie zadziwiajaco podobni każdy mag śmierci jest przeciwieństwem jednego maga życia PODLUDZIE Malpowate stwory z grubsza zblizone do jaskiniowcow z naszego swiata. Sa to ludzie, ktorzy oszaleli pod wplywem zbyt poteznych wirow magicznych. Tacy, ktorzy zostali znieksztalceni wirami ognia (bonusy do ataku), wirami powietrza (do szybkosci), wirami metalu (ci mieliby naturalny pancerz). Stwory te używają prymitywnych broni, nie noszą pancerzy, są szybkie, ich siła jest w ilości. Ich szamani potrafią przyzywać jedne z najpotężniejszych czarów lecz nie zawsze im się to udaje KRASNOLUDY Tutaj nie ma żadnych wyraźnych zmian w stosunku do innych systemów. Jest to armia defensywna, wiele maszyn wojennych. Wyróżniają się jednostkami górników, którzy w ukryciu mogą podkopywać wrogie oddziały, wyłaniać się na tyłach wroga, w celu ataku lub dywersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Fabuła bardzo dobra, tylko czy sama gra będzie tak wkręcająca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Coraz lepiej to wygląda. Po screenach wydaje się mi, że gra trzyma jakiś klimacik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Troszkę sztywne interface, tzn. zbyt dużo geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się