PpX Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Witam mam 2 pytania jak zrobic aby pilka odbijala sie od zawodników w róznym kiedunku np jesli zawodnik stoji przodem do bramki i odbije głowa po ukosie to pilka ma leciec w strone bramki i po ukosie. Jeszcze jedno jak zrobic aby szlo grac myszka, znaczy chodzi mi o to aby myszka jezdzilo sie do gory i w dol i tak by poruszali sie zawodnicy w gore i w dol nie na boki. Thx za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Nie wiem jaki inni ale ja zabardzo nie wiem o co ci chodzi... :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 !!! odbije głowa po ukosie to pilka ma leciec w strone bramki i po ukosie !!! !!! szlo grac myszka !!! Też go nierozumiem , heheh . :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Tłumaczenie po mojemu :P !!! odbiję głową po ukosie to piłka ma leciec w strone bramki i po ukosie !!! !!! szło grac myszką !!! -----(??? że się gra tam myszką ?? :jezor: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PpX Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 To ma byc gra piłkarzyki i chodzi mi o to ze pilka jak poleci po ukosie do zawodnika to nie ma byc odbita naprosto tylko po ukosie i w strone bramki. A to z ta myszka to chodzilo o to ze ma sie grac myszka i ruchy maja byc do gory i w dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Z tego co rozumiem będziemy bramkarzem w tej grze . taak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Jemu chodzi chyba o "fizykę" piłki nożnej. Czyli np. piłka leci w piłkarza, a on to odbija pod odpowiednim kątem, a nie losowo ^^ PpX, mam rację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PpX Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Dark Maximal: tak masz racje dajcie mi link do jakiegos serwera gdzie idzie foto wklejac pokarze rysunek jak to ma wygladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Wrzuć tutaj do uploadera. Jakbyś nie wiedział jak to zrobić, to tutaj masz napisane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PpX Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ok oto macie 2 przyklady jak pilka powinna sie zachowac w takich sytuacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Spróbuj może takim kodem: { if (other.x < x) { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} else { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction; } Daj to do każdej kolizji piłki jak ma się odbić, ale w objekcie od którego się odbija. Jak chcesz dać to do piłki, to wystarczy lekko przerobić: { if (x < other.x) { direction = 110 + 80*(other.x-x)/sprite_width;} else { direction = 70 + 80*(other.x-x)/sprite_width;} if (y > other.y) direction := 360-direction; } Myślę, że będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PpX Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ok thx zaraz zrobie prube czy dziala [edit] Super dziala thx a mam jeszcze pytanko czemu pilka odbija sie raz poprawnie a czasami wraca. taki kod mam w bandach { if (other.x > x) { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} else { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;} if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction; } Sprawdzcie sami [edit] mam jeszcze jedno pytanie jak zrobic aby druzyna tylko do bramki przeciwnika strzelala a nie do swojej. Teraz jest tak ze jak kopnie w nogi to pilka leci do swojej bramki. napiszcie co tam nalezy zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się